Olenko mä jotenkin kiitollisuudenvelassa "äidilleni"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti jo itsekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti jo itsekin

Vieras
Mulla on alkoholisti adoptioäiti joka aina selvinä kausinaan soittaa ja pyytää apua milloin mihinkin. Nyt hän on myymässä autoa ja vaatii miestäni tekemään nettiin myynti-ilmoituksen ja hoitamaan auton myynnin.

Minä edes kysymättä mieheltä mitään kieltäydyin tästä ja sain kamalan syytöstulvan niskoilleni. Olen kuulemma kiittämätön äpärä joka ei ymmärrä millaisesta suosta hänet on aikoinaan pelastettu.

Siis olenko minä todella kiitollisuudenvelassa ihmisille jotka adoptoivat minut? Ei kai se niin voi mennä :(

No et tietenkään ole. Jos se todella olisi äiti, joka olisi kaikkensa sinun puolestasi tehnyt, niin sinusta ei tuntuisi tuolta. Ei sinun tarvitse tehdä mitään jos joku VAATII ja syyllistää.

Et ole kiitollisuudenvelassa sen enempää kuin kukaan lapsi.

Aivan uskomattoman törkeää, että adoptioäitisi nimittelee sinua äpäräksi!!!

Voisit kommentoida hänelle, että sinä et ole valinnut adoptiovanhempiasi, ja että on kummallista että heille on yleenä adoptiolapsi suotu, kun hänellä on noin selvä alko-ongelma ja asenneongelma lapsensa suhteen. Adoptiolasia saadaan, jos saadaan, pitkn odottamsen jälken. He eivät ole todellakaan kiitollisuudenvelassa adoptiovanhmmleen, enemmänkin aikuiset sietävä olla kiitolisia siitä että saivat lapsen ja sen kautta perheen.

Voimia.

Uusimmat

Yhteistyössä