O
Onneton
Vieras
Olen useamman lapsen yh, ja huolehtinut yksin lapsista jo varmaan 7 vuotta. Ekat viis vuotta meni niin, että olin heidän kanssaan 24/7, yksin pääsin todella harvoin minnekään enkä ainakaan yön yli saanut olla ilman lapsia. Nyt viimeiset pari vuotta on mennyt niin, että minulla on suunnilleen joka toinen vkl "lapsivapaa" enkä osaa vieläkään nauttia niistä yhtään 
Nyt lapset alkavat olla jo niin isoja, että ovat yksinkin pihalla ja mulla siis täällä sisällä hiljaista ja rauhallista. Ja mua ahdistaa
Toivoisin että edes pienin niistä jäis mun kanssa sisälle, kattelis vaikka lastenohjelmia tai ihan mitä vaan, kunhan ois mun seurana tai että mä tietäisin että en ole yksin.
Ei tääkään ole ihan normaalia, eihän? En osaa enkä halua olla ilman lapsiani.. Ollaan erossa jo päivät kun on työt ja koulut sun muut, sentään illat tahtoisin viettää lasten kanssa.
Moni ois varmaan onnellinen kun sais sitä omaa aikaa ja olla rauhassa. Mä en vaan pysty nauttimaan tästä, koko ajan toivon ja odotan että tulisivat sisälle mun kanssa
Olen jo monta kertaa kauhulla ajatellut, mitä sitten kun muuttavat pois kotoa.. enhän mä selviä ilman niitä 
Mikä vika mussa on? Takertuva äiti-syndrooma?
Nyt lapset alkavat olla jo niin isoja, että ovat yksinkin pihalla ja mulla siis täällä sisällä hiljaista ja rauhallista. Ja mua ahdistaa
Ei tääkään ole ihan normaalia, eihän? En osaa enkä halua olla ilman lapsiani.. Ollaan erossa jo päivät kun on työt ja koulut sun muut, sentään illat tahtoisin viettää lasten kanssa.
Moni ois varmaan onnellinen kun sais sitä omaa aikaa ja olla rauhassa. Mä en vaan pysty nauttimaan tästä, koko ajan toivon ja odotan että tulisivat sisälle mun kanssa
Mikä vika mussa on? Takertuva äiti-syndrooma?