Olenko mä vaan sairaan mustasukkainen vai...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rusetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rusetti

Vieras
Mutta mua ärsyttää kun näen miehen tuossa pihalla parin naapurin kanssa. Ja toinen nyt sattuu olemaan yksin asuva nainen. Heti tulee mieleen että mitä se ton kanssa juttelee.. Nauru vaan kuuluu tänne asti....
Mies on pettäny mua kaks kertaa joista toinen kerta oli kuin olikin naapurin kanssa. Nykyäön jo ex naapuri. Ehkä siitä johtuvaa ja raskaana olemisesta tää vainoharhaisuus mutta mua ottaa päähän!!! Tekis mieli koko ajan kytätä ikkunasta.....:(

No toi pettämishistoria ex-naapurin kaa selittää varmasti aika hyvin. Ite en osais kuvitella, miten reagois, mutta noin niinku normaalisti, niin en kyllä välittäis. tai siis, meillä voidaan jutskata kyllä pitkätkin tovit ulkona, jos naapuri osuu kohdalle. Mäkin välil unohdun naapurin poikamiehen kaa jutskailee....Se on vaan niin kiva tyyppi, mieski mukaan juttuun, jos paikalla heh...

mä tänään just mietin että onko naiset tosiaan niin mustasukkasia :x olin nimittäin juoksulenkillä ja ihan hikisenä ja punasena painoin menemään,vastaan pyöräili sitte entinen luokkakaveri tyttökaverinsa kans.moikkasin tätä luokkakaveria ja se tytt vilkas mua tosi murhaavatsi ja heti ku ohi olivat menneet niin kamala akan jupina alko kuuluun :o eikö sitä enään tosiaan saa edes moikata? :headwall:

no mut teillä tietysti jos luottamus on pettämisen takia vähä heikolla niin asia erikseen :/ mut tuli vaan mieleen...

Nyt siellä pelaillaan jo iloisena koripalloa. Mun mies, kaks muuta ja sit tää akka.. .Mitä hitsiä se siellä norkoilee... Tietty nää kaks muuta ukkoa eronneita. Eipä siellä muut perheenisät pyöri palloilemassa. Grr..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt siellä pelaillaan jo iloisena koripalloa. Mun mies, kaks muuta ja sit tää akka.. .Mitä hitsiä se siellä norkoilee... Tietty nää kaks muuta ukkoa eronneita. Eipä siellä muut perheenisät pyöri palloilemassa. Grr..

no huudat siitä ikkunasta mistä kyttäät,että:"pekka alahan tulla nukkumaan jo!!" :kieh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no huudat siitä ikkunasta mistä kyttäät,että:"pekka alahan tulla nukkumaan jo!!" :kieh: :D

Joo ja saisin vain naurut vastaukseksi...:/ Ei sitte tule mieleen että vois tulla sisälle. Fcuk. Nukkumaan en viiti lähtee, ku on pakko kytätä..:x

Yhteistyössä