Olenko nähnyt oikean WT-mamman? (Sarjassamme Uimahallissa nähtyä)

28.03.2012
410
0
16
Olen pitänyt WT-mammaa taruolentona, mutta epäilen että saatoin tänään nähdä sellaisen. Olikohan se oikea WT-mamma, osaatteko kertoa?

Uimahalliin tuli nelikymppinen nainen, tuhriset meikit naamassa (aamukuudelta! :O) eiliseltä hajuvedetä vahvasti tuoksuen, veti uimapuvun päälle ja marssi suoraan altaaseen menemättä suihkun kautta. Rintamus oli täynnä hieman kömpelötä tatuointeja, uintityyli sellaista "minä menen nyt tästä, pois alta kaikki muut". Jutteli jonkun kanssa siinä samalla, ja kertoi Bandidos-kontakteistaan ja miten Bandidosit ovat mukavaa porukkaa, oikein hyviä tuttuja.

Kun naiselle sitten kerrottiin, että suihkussa pitäisi käydä, alkoi kamala huuto: "MÄ EN KÄY SUIHKUSSA MISSÄÄN UIMAHALLEISSA IKINÄ!!!! NUIVAT ÄÄMMÄT, JOS ON NOIN TAKAKIREÄ NIIN PITÄÄ MENNÄ ELÄINLÄÄKÄRILLE JA PYYTÄÄ ETTÄ LAITA MULLE NAPPI OTSAAN!!"... ja tällaista jatkui useamman minuutin. Nainen jatkoi uintia (edelleen käymättä suihkussa) ja kiroili vähän kaikkea, muita uimareita, henkilökuntaa,

Naisen lapset (juoksivat tietenkin ilman valvontaa) halusivat mennä hyppimään vaikka kumpikin hyppypaikka oli suljettu ja merkattu STOP-merkillä (aamuisin ei pääse hyppimään, kun se osa altaasta on varattu vesijuoksijoille tai vesijumppaajille). Tästä sitten henkilökunta kävi sanomassa... Lapset ottivat asian hyvin ja siirtyivät lastenaltaaseen peuhaamaan, mutta mammalle meni taas herne nenään ja alkoi huuto että hänen lastensa silmille ei hypitä.

Tässä vaiheessa sitten henkilökunta pyysi naista lähtemään... Hän poistui, tietenkin käymättä suihkussa. Kaivoi jo pukuhuoneesta lähtiessä tupakat esiin.

Sanokaa, oi palstan viisaat, oliko tämä nyt sellainen WT-mamma, josta olen kuullut?

käytät pätevänä wt-mamma sanaa muttet kuitenkaan tunnu tietävän mitä se oikeastaan tarkoittaakaan... Vai mikä tän jutut pointti oikein oli? Halusit varmistuksen että on wt-mamma? Mites mustaihoiset jotka käyttäytyy noin? Onko se sitten bt-mammoja vai mitä?

Minusta koko white trash-nimitys on jotenkin outo ja sille tosiaan tuntuu olevan niin monta määritelmää kuin on sanonnan käyttäjääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26446940:
Totta. Miinusta kuitenkin säännöistä piittaamattomuudesta, räyhäämisestä ja uimahallista ulosheitetyksi tulemisesta... Mikä on diagnoosisi?

Ehkä rouva ei ehtinyt nukkua ollenkaan, heillä putkiremppa kotona ja pinnaa kivistää, kun muksutkaan eivät voi nukkua pitkään edes lomalla? :snotty:

Voidaanko sopia, että tuo ap:n kuvailema tapaus on wt, niin ei tarvitse miettiä kuka on ja kuka ei. Eli ap kuvaili ja sitä kautta loi määritelmän, ja nyt se sitten siinä. :xmas:

Ihan nyt kaiken uhallakin sanon, että ap:n kuvaus sopii siihen, millaisena olen wt:t ajatellut. Mutta en sano, etteikö astrolaben diagnoosi voisi hyvinkin olla tosi. Silti käytöstavat paljastavat paljon, väsyneenäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26447204:
Voidaanko sopia, että tuo ap:n kuvailema tapaus on wt, niin ei tarvitse miettiä kuka on ja kuka ei. Eli ap kuvaili ja sitä kautta loi määritelmän, ja nyt se sitten siinä. :xmas:

Ihan nyt kaiken uhallakin sanon, että ap:n kuvaus sopii siihen, millaisena olen wt:t ajatellut. Mutta en sano, etteikö astrolaben diagnoosi voisi hyvinkin olla tosi. Silti käytöstavat paljastavat paljon, väsyneenäkin.

Väsyneenä ja pienessä krabbulassa olisin varmasti se syntyperänsä tarkasti muistava ja hovietikettiä seuraava sivistynyt ihminen kuin riittävästi levänneenäkin. :rolleyes:

white trash=alikoulutettu,usein työtön tai matalapalkka-allalla toimiva nainen. Jo peruskoulusta lähtien pissis:viina,miehet ja kynnet kiinnostivat enemmän kuin koulunkäynti. Naimissa toista/kolmatta kertaa tai yh,mahdollinen mies samaa sosiaaliluokkaa. Kielenkäyttö rahvaanomaista. Tupakoi. Tatuointeja, usein värjätyt ja huonosti leikatut hiukset. Liian pienet vaatteet. Jos enemmän kuin kaksi lasta molemmat eri isistä. Lukee Seiskaa, katsoo Salkkareita. Ei tiedä kuka on Sofi Oksanen tai miksi Kreikassa on kriisi. Tulee duunariperheestä ja asuu lähiössä tai pikku-kaupungissa, kerros,- tai rivitalossa.

Lisämääreitä:asuu vuokralla ja rahat loppu viim.1vko ennen palkkapäivää.Vihaa auktoriteetteja eikä koe sääntöjen koskevan häntä. Kiroilee paljon. Kokee "herravihaa" kaikkia itseään ylempänä olevia kohtaan. Juoruaa.Äänekäs. Ei ymmärrä politiikasta ja lainsäädännöstä mitään mutta haukkuu estotta kaikkia politiikkoja. Jos äänestäisi (jota ei yleensä tee) äänestää Persuja.

[QUOTE="vieras";26447286]ja katos tyyppi joka luulee olevansa itse jeesus tuli ketjuun.. ai sorry se olikin keiju..eiku..[/QUOTE]

Minusta on mukavampaa etsiä ihmiselle syy ajoittaiseen huonoon käytökseen kuin ajatella, että ihminen xyz edustaa stereotyyppiä abc, koska käyttäytyi kerran jollain abc:hen liitettävällä tavalla.

Minusta on mukavampaa etsiä ihmiselle syy ajoittaiseen huonoon käytökseen kuin ajatella, että ihminen xyz edustaa stereotyyppiä abc, koska käyttäytyi kerran jollain abc:hen liitettävällä tavalla.
Minusta taas on hupaisaa, kun vastaan kävelee joku, joka näyttää melkein elävältä stereotyypiltä :D Itsensäpä tuo nainen nolasi tuolla (ja lapsensa...).

Yhteistyössä