Ä
"äippä"
Vieras
Meidän hyperaktiivinen 8kk vauva kiipeää joka paikassa seisomaan kokoajan. On pari kertaa käynyt niin, että kaatuu seisaaltaan ja pää kumahtaa lattiaan. Äsken kaatui suorilta jaloilta selälleen ja pää kumahti lautalattiaan (kylläkin matto oli välissä).
Tuo koko episodi: seisomaan vasten tuolis ja kumahdus, tapahtui parissa sekunnissa. Tuntuu hirveältä vaikka itk kestikin ehkä 3 sekuntia. Kuinka helposti tällaiselle pienelle mahtaa tulla aivotärähdys??