Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Melko järkevältähän tuo kuulostaa.
Mutta ei toi varmaan ihan ainoo syy oo sille että ette hanki lisää lapsia. Jos todella haluaa kolmannen lapsen, niin kyllä silloin on valmis elintasosta joustamaan vähäsen.
Jellicat is having a ball
Asiasta seinään...heti isken kun huomasin et oot palstalla...miten himskatissa tehdään sellainen valkoinen kreemi unelmatortun väliin ?
Hitto kuin imartelevaa! :flower:
Mä itte inhoon tota kreemijutskaa, mut joskus oon tehnyt tälläin:
150 g voita
2 1/4 dl tomusokeria
3 keltuaista
1 rkl vaniljasokeria
Sekoitetaan kuohkeaksi.
Voi myös maustaa jollain hillolla tms.
En voi sanoo että tulis hyvää ku tosiaan ite inhoon yli kaiken. B)
Eli sitä siis todella sekoitetaan vatkaimelle ihan reippaasti eikä vain paria minuuttia....mutta kiiiiitos.
Juu mitä pitempään jaksat vatkata sitä parempi. Pari minuuttia ei kyl riitä mihinkään vaan siitä pitäs tulla tosi kuohkeeta. Semmonen yleiskone (Kenwood vaikka) olis kaikista paras tähän tarkoitukseen.
Semmosen kun itekin sais joku päivä mut en mä raaski ostaa ainakaan nyt kun ioon kotihoidontuella. *huoh* Rahalahjoituksia otetaan vastaan, mä lupaan sit leipoo pullat koko kaksplussan poppoolle.
(saankohan mä nyt bannia rahankerjuusta?!) :xmas: