Olenko outo, koska mun tekee mieli lähes koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sandra"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sandra"

Vieras
No "siitä" on jo vähän aikaa, siis mulla ei ole miestä. Nyt yks mies haluaa mua ja mun tekee mieli sitä ihan koko ajan, työnteostakaan ei tuu mitään..olenko jotenkin outo? :)
Entä voiko sellaisella suhteella olla tulevaisuutta, joka perustuu lähinnä keskinäiseen seksuaaliseen vetovoimaan?

Seksuaalinen vetovoima on suhteessa hyvä asia. Olet haluinesi aivan normaali. Suhteen tulevaisuudesta ei voi koskaan tietää, mutta jotta löytäisi hyvän kumppanin ja suhteen, voi aivan hyvin kokeilla tutustua erilaisiin ihmisiin ja nauttia elämästä - kuten seksuaalisesta vetovoimasta ja seksistäkin.

Ihan normaalia mun mielestä :) Täällä toinen, joka haluaa ihan all the time :P Kesällä löysin uuden miehen ja tunne on molemmin puoleinen; aina kun ollaan nähty niin ollaan pantu aika älyttömän paljon.. Toki on meillä muutakin, mutta esim. yhdellä reissulla, 5pvää, pantiin tunneissa enemmän ku nukuttiin, joten aika aktiivisia ollaan ;) Seksi on molemmille tärkeetä ja ihanaa, että on löytänyt miehen, jonka kanssa halut kohtaa näin äärettömän hyvin. Kumpikaan ei koskaan kieltäydy, upeeta! :P

Nauti ja anna mennä!! Seksuaalisuus on sellainen voimavara ja into, mitä kannattaa vaalia eikä häpeillä yhtään! Liukkaria vaan kehiin niin ei tuu damageekaan :D

[QUOTE="samma här";24726431]Ihan normaalia mun mielestä :) Täällä toinen, joka haluaa ihan all the time :P Kesällä löysin uuden miehen ja tunne on molemmin puoleinen; aina kun ollaan nähty niin ollaan pantu aika älyttömän paljon.. Toki on meillä muutakin, mutta esim. yhdellä reissulla, 5pvää, pantiin tunneissa enemmän ku nukuttiin, joten aika aktiivisia ollaan ;) Seksi on molemmille tärkeetä ja ihanaa, että on löytänyt miehen, jonka kanssa halut kohtaa näin äärettömän hyvin. Kumpikaan ei koskaan kieltäydy, upeeta! :P

Nauti ja anna mennä!! Seksuaalisuus on sellainen voimavara ja into, mitä kannattaa vaalia eikä häpeillä yhtään! Liukkaria vaan kehiin niin ei tuu damageekaan :D[/QUOTE]

Hyvä etten ole ainoa, välillä vaan tuntuu, että olen :)
Tuntuu myös, että mitä seksuaalisempi/aktiivisempi olen, sitä enemmän vaan tekee mieli :)

Oikeastihan vaan halusit kertoa täällä seksuaalisen halukkuutesi määrästä ja näin ollen päästä "ylemmälle tasolle" näiden suurimmaksi osaksi frigidien naisten.

Yhteistyössä