Olenko raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Menkat alkoi 2 viikkoa sitten normaaliin aikaan. Tein raskaustestin kun viikon menkkojen loputtua alkoi vatsaa koskemaan. Tässä testin tulos. Voinko olla raskaana menkoista huolimatta? Vai onko tää haalea viiva?

http://i258.photobucket.com/albums/hh246/MP-86/21022010381.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ':
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ':
valitettavasti näyttää siltä, että olet RASKAANA. voimia!

ei mitään valittamisen aihetta :D Tätä ollaan toivottu n. 5 kk ajan

no onnee sitte vaa. vapaus menee.

Vapaus on kyllä menny jo 4 vuotta sitten kun esikoinen synty. Sen jälkeen saatu vielä ihana tyttö 2 v sitten. Tää olis kolmas jos kaikki menee hyvin

Plussahan tuo on. :flower:

Saako kysyä, mikä testi tuo on? Olen aika monella testannut tässä urani aikana, enkä ole tuollaista nähnyt aikaisemmin. Ihan vaan mielenkiinnosta ja harrastuksen vuoksi siis kyselen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Plussahan tuo on. :flower:

Saako kysyä, mikä testi tuo on? Olen aika monella testannut tässä urani aikana, enkä ole tuollaista nähnyt aikaisemmin. Ihan vaan mielenkiinnosta ja harrastuksen vuoksi siis kyselen. =)

apua! testin merkkiä en kattonut ollenkaan kun miehen lähetin ostamaan. Luulen että on ihan halvimmasta päästä ja apteekista ostettu. Pakkaus oli keltainen ja valkoinen.

Kiitoksia paljon kaikille :) Jotain ongelmia taitaa kuitenkin olla kun alavatsaa koskee vasemmalta ja ruskeata vuotoa on tullut perjantaina vähän, eilen vähän verensekaista ja tänään ihan vähän verta. :(

Yhteistyössä