A
aapeee
Vieras
Olen raskaana viimesilläni. Olen normaalioloissa hoikka nainen,joka on aina löytänyt seuraa itselleen. Kuitenkin yhdessä elämänvaiheessa pahasti työpaikkakiusattu ja yläasteella koulukiusattu pienten rintojeni takia (b70 jo silloin). Itsetuntoni on huono ja pidän itseäni rumana,vaikka jollain tasolla tiedän etten mikään TODELLA ruma voi olla kun moni on kehunut ulkonäköäni. Nyt raskauden loppuvaiheessa olen lihonut yhteensä 16kg ja itsetuntoni on ihan nolla. Mieheni oli kolme viikkoa sitten kaverinsa polttareissa,joissa olivat käyneet strippibaarissa..kysyin sitten että oliko kauniita strippareita ja mies sanoi että joo,tulihan niitä katseltua ja hyvältä näyttivät ja olivat isotissisiä,hyväperseisiä jne. Mä olen nyt sitten iltaisin itkenyt täällä kotona omaa rumuuttani ja sitä että mies on katsellut jotain persettä keikuttavia alastomia naisia ja mä näytän ryhävalaalta (raskausviikkoja 39). Meillä ei ole seksiä ollut kuukauteen,ainoastaan sen illan jälkeen kun oli ollut polttareissa ja tottakai musta tuntuu että kiihottui niistä naisista niin että halusi jopa mua sen jälkeen
Nyt sitten laitoin raskautta edeltävät kuvani iltatyttöhakemukseen (!!?) ja oletan varmaan että parin kuukauden päästä iltatyttönä poseeraaminen nostaisi itsetuntoani
En tiedä itsekkään mitä sillä haen. Pitäiskö mun hakea jo jotain apua tähän?