Olenko säälittävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeee

Vieras
Olen raskaana viimesilläni. Olen normaalioloissa hoikka nainen,joka on aina löytänyt seuraa itselleen. Kuitenkin yhdessä elämänvaiheessa pahasti työpaikkakiusattu ja yläasteella koulukiusattu pienten rintojeni takia (b70 jo silloin). Itsetuntoni on huono ja pidän itseäni rumana,vaikka jollain tasolla tiedän etten mikään TODELLA ruma voi olla kun moni on kehunut ulkonäköäni. Nyt raskauden loppuvaiheessa olen lihonut yhteensä 16kg ja itsetuntoni on ihan nolla. Mieheni oli kolme viikkoa sitten kaverinsa polttareissa,joissa olivat käyneet strippibaarissa..kysyin sitten että oliko kauniita strippareita ja mies sanoi että joo,tulihan niitä katseltua ja hyvältä näyttivät ja olivat isotissisiä,hyväperseisiä jne. Mä olen nyt sitten iltaisin itkenyt täällä kotona omaa rumuuttani ja sitä että mies on katsellut jotain persettä keikuttavia alastomia naisia ja mä näytän ryhävalaalta (raskausviikkoja 39). Meillä ei ole seksiä ollut kuukauteen,ainoastaan sen illan jälkeen kun oli ollut polttareissa ja tottakai musta tuntuu että kiihottui niistä naisista niin että halusi jopa mua sen jälkeen :( Nyt sitten laitoin raskautta edeltävät kuvani iltatyttöhakemukseen (!!?) ja oletan varmaan että parin kuukauden päästä iltatyttönä poseeraaminen nostaisi itsetuntoani :( En tiedä itsekkään mitä sillä haen. Pitäiskö mun hakea jo jotain apua tähän? :(

Ei apua nolaat ittes jonain iltatyttönä :( Kai tiedät että sinne pääsee mitä vain siiderimahaisia rumiluksia, ei se ole mikään kauneuden mitta! Eiköhän toi olo tosta helpotu kun et ole enää hormonihöyryissä.. :)

Sulla on vain raskauden loppuvaiheeseen liittyvää alakuloisuutta. Ole varovainen, ettei se vauvan synnyttyä kehity synnytyksen jälkeiseksi masennukseksi. Raskaana sinun kuuluisi tuntea itsesi hehkeäksi, kannathan sisälläsi uutta elämänalkua! Kun vauva syntyy, lähtevät raskauskilosi ajallaan, imettäessä jopa parissa kuukaudessa. Enpä usko että vauvan synnyttyä enää mietit ko. asioita kun on tärkeämpääkin tekemistä. Ja ainakin itselläni on kahden lapsen jälkeen itsetunto kohonnut niin paljon etten enää mieti ja murehdi niin paljon omaa kroppaani ja pieniä rintojani. Mieheni mukaan olen kuitenkin hänelle aina se nainen nr.1! :)

Et sä säälittävä ole, hitusen huonolla itsetunnolla vaan varustettu. Unohda se polttari-ilta, pöllö, sä ite kysyit. Se, että se vastasi, että olihan siellä böönaa kaikennäköstä, ei ikinä tarkoita sitä, että ne olis koskaan ihanampia, kauniimpia, hellyyttävämpiä tai rakkaampia kuin sinä. Sun kanssahan se on, ja sä sen. Teille on tulossa yhteinen lapsi, jota te olette odottaneet ja suunnitelleen (tai ette :D, ihan sama). Sun hormoonit on jossain kaakossa (JA ANTEEKS et vedin ne hormooonitkin ny tähän), joten tää nyt ei varmaan paljon auta. Kukaan mies ei IKINÄ haluais mitään stripparia naisekseen, ja kukaan täysjärkinen ei sellaista halua edes pökkiä. Ja niin, etkö koskaan IKINÄ NEVER EVER ole haaveillut kenestäkään muusta kuin miehestäsi??

Koitahan nyt tsempata, halaus!

Ihania kommentteja kerrankin tältä palstalta! Mä kyllä kans mietin,että onkohan mun hormoonit syypää tähän kamalaan itkeskelyyn ja muuhun :( Varmaan on juu ja en ehkä sitten haaveile enää mistään iltatyttö kuvauksista kun saan lapsen. Mutta kuvat sinne kuitenkin jo lähetin ja en tiedä tahtovatko ne minua edes kuvauksiin,mutta saas nähdä mitä sen asian suhteen sitten teen :/

Eihän se varmaan muijakseen mitään stripparia ottais,mutta silti mua jotenkin tällä hetkellä häiritsee että piti niitä niin ihanina. Ja suunniteltu on tämä lapsi,niinkuin kaksi edellistäkin.

Yhteistyössä