Olenko sekaisin, vai onko mies oikeasti epäluotettava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ldrl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

ldrl

Vieras
Olen ollut parisuhteessa 3 vuotta miehen kanssa joka asuu Norjassa.
Tapaamme joka toinen viikonloppu, vuorotellen reissaten.
Emem ole muuttamassa samaan maahan ainakaan lähitulevaisuudessa, koska minulla on lapsi, eikä hän halua jättää työtään.

Hän on aina ollut mitä ihanin minua kohtaan, antaa paljon rakkautta ja läheisyyttä ja kirjoittelee paljon hellyttäviä viestejä.

Kun suhteemme oli kestänyt vuoden verran sain tietää, että hänellä oli ollut seksisuhde toisen naisen kanssa 5kk meidän alkuaikana.
Tänä aikana minun vaistoni sanoi koko ajan, että jotain on pielessä ja tulin mustasukkaiseksi ja tivasin vähän väliä olenko minä ainoa jne. Olin varmasti todella ärsyttävä epävarmuuksieni kanssa jne. Hän sanoi, että olen paranoidi ja että minä olen ainoa joka hänellä on.

Miehellä oli vaikeuksia ns edetä meidän suhteessa. Kuten sanoa, että rakastaa jne, koska hänellä oli traumat edellisestä suhteestaan, jossa hän tuli jätetyksi. Heillä oli ollut loppuaikana avoin suhde.

Hän kuitenkin sanoi rakastavansa minua noin puolen vuoden kuluttua tapailun alettua ja kaikki alkoi menemään todella kivasti. Kunnes juuri ennen vuosipäivää sain tietää seksisuhteesta (hän myönsi sen itse minulle).
Hän selitti olleensa vain epävarma ja peloissaan ja sen takia oli tehnyt niin, eikä ikinä enään koskisi kehenkään muuhun.

Päätin jatkaa suhteessa ja meillä oli koko seuraava vuosi yhtä helvettiä, koska minä masennuin tämän takia.

Nyt viimeisin vuosi on ollut hyvä. En ole täysin pystynyt luottamaan häneen, mutta muutoin kaikki on ollut lähes täydellistä. Kunnes hän ilmoitti lähtevänsä 2 sinkkukaverinsa kanssa Cancuniin, vaikkakin on aina sanonut minulle, ettei halua matkustaa kanssani rantalomalle, koska hän ei tykkää lomasta jossa vain maataan rannalla tai biletetään. En ymmärrä miksi hän lähtee tuollaiseen paikkaan joka on täysin vain biletystä varten, miksi sinkku kavereiden kanssa ja miksi ei koskaan minun kanssa.
Sovimme, että hän lähettää viestin aina kun palaa illan päätteeksi hotellille, jotta tiedän kaiken olevan hyvin. Muuten ei ole yhteyttä pitänyt viimisen 5päivän aikana.
Nämä hyvää yötä viestit hän on lähettänyt joka ilta jo klo 20-22 välisenä aikana. En oikein usko, että on oikeasti silloin jo palannut hotellille nukkumaan.

Olen aivan ahdistunut ja katson instagramista kuvia siitä paikasta ja niistä naisista ketkuttelemassa sielä ja enkä pysty uskomaan, että hän on uskollinen.

En tiedä olenko oikeasti itse vain niin sekaisin ja paranoidi johtuen aiemmasta luottamuksen rikkomuksesta vai onko tämä aiheellista?

Sanokaa, että olen vain sekopää yli mustasukkainen.

Pakko vuodattaa jonnekin ja saada ulkopuolinen näkemys asiaan. Ahdistaa niin, eten pysty nukkumaan ollenkaan. :(

Kai tajuat, että mies todennäköisesti tapailee jotakuta toista ne viikonloput joina että ole kimpassa?

Kuulostaa ihan mun entiseltä työkaverilta jolla oli vaimo ja lapsi virossa, toinen nainen helsingissä ja kolmas milloin missäkin.

Hmmm....niin.....
Miksi vaatia tuollaista....?
Mitä tekisit jos saisit tietää muista?
Voiko kukaan koskaan luottaa 100%:sti? Ja siihenkö perustat koko elämäsi edellytyksen että toinen ei tee mitään? Vai pystyisitkö ehkä sittenkin elämään asian kanssa kunhan kaikki tapahtuu toista kunnioittaen? Romahtaisiko elämäsi jos mies kuolinvuoteellaan tunnustaisi muut suhteet? Vai haluaisitko edes tietää?

...itse olen, olen ollut todellakin mustasukkainen tyttöystävä.
Nykyinen mieheni matkustaa viikottain työn vuoksi, eikä siellä todellakaan istuta iltoja hotellihuoneessa, esim Aasiassa on perinteinen tapa viedä asiakkaat illallisen jälkeen ilotaloon...... Ettäpä sillein.

Pari vuotta kipuilin itsekseni ja ikävässäni, mutta sitten päätin luottaa mieheen, että parhaansa mukaan hän asiat tekee. Nyky-yhteiskunnassa kun ei enää itse työtään ja työpaikkaansa niin vaan valitakaan, jokaisen työssä on hyviä ja huonoja puolia, ja nykyaikana kuitenkin pitää olla kiitollinen että on töitä...niillä mennään mitä on.

Jos ahdistaa, niin sit sitten sinulla on liikaa aikaa miettiä asiaa. Pidä itsesi kiireisenä. Harrasta, liiku, shoppaile, näe ystäviä, illalla lue, katso elokuvia jne.. hulluksihan siinä tulee jos koko ajan miettii mitä se mies tekee tai ei tee. Totuus on kuitenkin se, että ikinä et voi tietää onko jotain menossa vai ei. Aavistuksia ja intuitioo voi olla, mutta väitän silti että miljoonat ihmiset osaavat halutessaan salata suhteensa, kiinni jää vain jos ei halua peittää asiaa.

Hmmm....niin.....
Voiko kukaan koskaan luottaa 100%:sti? Ja siihenkö perustat koko elämäsi edellytyksen että toinen ei tee mitään? Vai pystyisitkö ehkä sittenkin elämään asian kanssa kunhan kaikki tapahtuu toista kunnioittaen? Romahtaisiko elämäsi jos mies kuolinvuoteellaan tunnustaisi muut suhteet? Vai haluaisitko edes tietää?

Nykyinen mieheni matkustaa viikottain työn vuoksi, eikä siellä todellakaan istuta iltoja hotellihuoneessa, esim Aasiassa on perinteinen tapa viedä asiakkaat illallisen jälkeen ilotaloon...... Ettäpä sillein.

Pari vuotta kipuilin itsekseni ja ikävässäni, mutta sitten päätin luottaa mieheen, että parhaansa mukaan hän asiat tekee. Nyky-yhteiskunnassa kun ei enää itse työtään ja työpaikkaansa niin vaan valitakaan, jokaisen työssä on hyviä ja huonoja puolia, ja nykyaikana kuitenkin pitää olla kiitollinen että on töitä...niillä mennään mitä on.

Jos ahdistaa, niin sit sitten sinulla on liikaa aikaa miettiä asiaa. Pidä itsesi kiireisenä. Harrasta, liiku, shoppaile, näe ystäviä, illalla lue, katso elokuvia jne.. hulluksihan siinä tulee jos koko ajan miettii mitä se mies tekee tai ei tee. Totuus on kuitenkin se, että ikinä et voi tietää onko jotain menossa vai ei. Aavistuksia ja intuitioo voi olla, mutta väitän silti että miljoonat ihmiset osaavat halutessaan salata suhteensa, kiinni jää vain jos ei halua peittää asiaa.

Noh...jos tarvii noin paljon miettiä ei kaikki ole ok.
Faktahan on se, että hänellå on ja tulee olemaan muitakin naisia.
Siksi hän ei halua sinun kanssa rantalomalle koska haluaa niillä bilettää jne vapaasti.
Eli olet vain yksi nainen muiden joukossa hänelle.
Kuka vaan voi lirkutella ja etänå se on varsin helppoa.

Naisen vaisto on oikeassa. Teidän pelinne oli selvä jo heti alkumetreillä ja sinä hyväksyin sen. Ei mies tule tuosta miksikään muuttumaan, vaan vehtaa selkäsi takana muiden kanssa jatkossakin. Jos et halua jakaa miestä muiden naisten kanssa, niin suosittelen vaihtamaan uskollisempaan.

Hmmm....niin.....

Mies tienaa ihan kivasti. Ainoa huono puoli sen työssä on että joutuu käymään ilotaloissa. Sillä aikaa mä käyn lenkillä ja virkkaan..

Ihmeellinen suhde ap:llä. Oikeastaan ihan sama mitä mies tekee tai ei tee, jokaisella on oikeus elää elämäänsä tavallaan. Kysy sinä itseltäsi, tekeekö tämä suhde minut onnelliseksi? Lisääkö suhde hyvää oloa? Lisääkö suhde pahaa oloa? Siinä on sinulle vastaus kaikkeen. Hyvä parisuhde tuo onnea ja hyvää oloa, ei pahaa mieltä ja ahdistusta.

Yhteistyössä