olenko tehnyt jotain väärin lasten kanssa kun kukaan ei jää koskaan itkemään perääni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
minulla on kolme lasta. kun olen heitä vuosien mittaan jättänyt mm. kerhoon, eskariin jne. niin kukaan ei ole jäänyt itkemään perääni, vaikka jotkut lapset jää itkemään äidin/isän perään vielä eskarissakin. mitä olen tehnyt väärin?

No mun mielestä et ole! Mulla tuli itsellä mieleen, että sinulla ja lapsillasi on hyvä ja luottava suhde. On äidille ja lapsille mukavaa kun voi jättää/jäädä hoitoon luottavin mielin. Toinen lapsistani aloittaa hoidon ensiviikolla ja minua jännittää. On kuitenkin kyse niin pienestä viellä. (1v.)

Meillä ei kukaan kolmesta itke. Joskus meidän keskimmäinen draamaqueen saattaa sanoa jotai että "äiti ei saa mennä" mutta kun sanon että ok, jään mielelläni niin äkkiä sanotaan että "huijasin".
Meillä lapset kyllä paljon tapaavat uusia ihmisiä ja aikuisia joten yleensä pitävät ja viihtyvät oudommissakin piireissä. Ja multa puuttuu se mustasukkaisuus sitä kohtaan että lapseni viihtyy jonkun muunkin kanssa kuin itseni joten ehkä se heijastuu sitten lapsiinkin.

Yhteistyössä