olenko teidän mielestä outo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljainen simpukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiljainen simpukka

Vieras
kun kaikkien oman ikäisten mielestä olen todella OUTO. :'( no aloitanpa alusta. ikää on siis 20-vuotta ja olen opiskelija. eniten muita ihmetyttää se, kun olen rakastunut itseäni 12-vuotta vanhempaan mieheen ja minulla on suuri vauvakuume. en biletä enkä juo alkoholia ollenkaan ja lisäksi olen kokematon ja en ole koskaan harrastanut seksiä. olen ollut absolutisti jo 3 vuotta. olen todella rauhallinen ja etupäässä hoidan koiraani ja luen kirjoja sekä lenkkeilen. muiden mielestä outoa on myös se, että tulen hyvin juttuun lasten ja minua vanhempien ihmisten kanssa. rakastan lapsia todella paljon. en tiedä, mutta olen kai ollut liian kauan yksin ja eniten surettaa kun minulla ei ole paljoa ystäviä. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja hiljainen simpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Et ole outo, kuulostaa terveeltä. Olet tytsi89.

en ole tytsi89. kuka hän on?

Älä huoli, kyllä sinä ystäviä löydät. Ala harrastamaan jotain, vaikka kirjapiiriä tai taideharrastuksia?
Tytsi on täällä kirjoitteleva samanoloinen tyttö ja ilmeisesti melkolailla saman ikäinenkin kuin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja hiljainen simpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
sä taidat olla vähän ns. "pikkuvanha" ikäisillesi.. ei siis pahalla..

millälailla? mitä tarkoitat?

aika monella ikäiselläsi ei taida olla vielä mielessä perheen perustaminen ja rauhalliset koti-illat. Sekä 10v vanhempi mies voi olla ehkä liian vanha poikaystäväksi.

En halua liikaa yleistää. Aika monella parikymppisellä on mielessä viikonloppuisin baareilut ja kaverit, tosin tuotakaan liikaa yleistämättä.

Mutta sinä olet sinä ja sun tulis kelvata tollasena kuin olet.