U
uupunut
Vieras
...jota hieman arveluttaa ensimmäistä kertaa pyöräilemään lähtö lapsi kyydissä? Hommattiin pyöränistuin viime syksynä, mutta sitten tulikin jo niin huonot ilmat, että jäi käyttämättä.Nyt sitten tuli mieleen pyöräily, mutta tuli epävarma olo. Varsinkin, jos esikoinenkin olisi mukana pyöräilemässä niin pitäisi sitäkin samalla vahtia. Huh..
No.. ei tuossa vielä mitään, mutta kun mies haukkui surkeaksi paskaksi, jolta ei enää mikään onnistu, jos ei pyörälläkään uskalla ajaa. "Rullatuoliko sulle pitää seuraavaksi hommata? Ei auta muu kuin jäädä eläkkeelle, jos ei enää pyörälläkään osaa ajaa..."
"Hieman" alkoi v*tuttaa... Mietin sitten,oliko miehen haukut ihan aiheelliset vai onko kellään muulla koskaan ollut samoja pyöräilyongelmia?
Hauskinta on se, että mies muutenkin puhuu aina kovin "kauniisti".... Moittii läskejäni jne.
No.. ei tuossa vielä mitään, mutta kun mies haukkui surkeaksi paskaksi, jolta ei enää mikään onnistu, jos ei pyörälläkään uskalla ajaa. "Rullatuoliko sulle pitää seuraavaksi hommata? Ei auta muu kuin jäädä eläkkeelle, jos ei enää pyörälläkään osaa ajaa..."
"Hieman" alkoi v*tuttaa... Mietin sitten,oliko miehen haukut ihan aiheelliset vai onko kellään muulla koskaan ollut samoja pyöräilyongelmia?
Hauskinta on se, että mies muutenkin puhuu aina kovin "kauniisti".... Moittii läskejäni jne.