U
uupumus iskee
Vieras
Tuntuu että pää ratkee. Meillä on lainaa yli 200 tuhatta. Tili tuli eilen ja maksin laskuja. ja vielä olis maksettava, käteen mulle jää 200-300 sataa loppu kuukaudeksi. Lainanlyhennys on samanverran kuin minun kuukauden tili. Mies saa kahdesta viikosta sen mitä minä kuukaudesta. Hetki sitten se osti kannettavan, ei olis välttämättä tarvinnut kun on tämä toinenkin "iso" malli. Minä olisin tarvinnut talvitakin ja kengät; mutta ei mulla ole varaa ostaa: ja anteeks tähän väliin; sain jonkun säädön päälle pitäis tulla piste ja pilkku; niin tulee tolleen hassusti enkä osaa säätää!!! mies on töissä viisi/kuusi päivää viikossa ja tekee n:kaksitoista tuntista päivää: minä olen osittaisella hoitovapaalla ja teen kolmivuorotyötä: yhteistä vapaata meillä ei juurikaan ole: miehellä vapaata viikon loppuisin; mulla vapaata viikolla ja viikonloppuisin töissä: olen pyytänyt että pitäis enemmän vapaata; mutta ei kuulemma pysty kun tarvii sitä rahaa: minusta tunuu että olen joko töissä tai sit kahdestaan koton parivuotiaan lapsen kanssa: joka päivä lapsi kysyy isi? ja minä vastaan että töissä: minusta vaan tuntuu; että en jaksa: hermot on kokoajan kireellä ja olen väsynyt usein makaan sohvalla ja nukun päiväunia kun lapsi nukkuu; vaikka olisin yöllä nukkunut yhdeksänlin tuntia: kun mies on kotona ja puran kiukkuani niin sanoo että ei tapella nyt kun kerrankin on yhteistä aikaa: kenelle minä sit puran kiukkuani ja pahaa oloa???? sänkyhommat ei ole kiinnostanut pitkään aikaan; en vaan jaksa: pääsääntöisesti minä hoidan kodin ja lapsen; välillä mies auttaa: minä maksoin lapsen hoitomaksun kun miehellä ei nyt ollut rahaa; niin osti sen kannettavan hetki sitten: mies ei juo ei polta; ei suutu ikinä ei ole väkivaltainen ja on kiltti kuin kumisaapas: eli ihanne mies siis? anteeksi kirjoitus virheet; niitä tulee kun on pakko purkaa kiukkua jonnekin ja sormet sauhuten kirjoittaa: