N
niin maassa
Vieras
Tiivistän asian näin. Mies on viikot poissa toisella paikkakunnalla ja asustaa sellaisessa asunnossa jossa on muutama huone ja hänen kanssa siellä asustaa nainen. työkaveri siis. Mies kertoi, että menee tankkaamaan autonsa, mutta kun soitin niin istu sen naisen kanssa jossain terassilla iltakaljoilla. Suutuinko turhaan? Menetin kuitenkin yöunet. ei voi minkään. Mies vain puhelimessa sanoo, että älä nyt suutu, tarviiks kilahtaa tuosta yms.. ja kun viestillä laitoin että valehtelemalla ei pitkälle pääse ja näyttää olevan kiintynyt siihen naiseen kun sen kanssa pitää päästä vielä vapaa aikaa viettää kylille, niin tuli vain, että se halus punkee mukaan kaupoille, kerta hänkin oli menossa.. usko en enää jaksa mihinkään
olen ihan rikki tätä. Kohta käsken miehen ottamaan lopputilin siintä firmasta ja olemaan vaikka työtön mutta tämä vie minun elämäni täysin, kun olen niin maassa :`( Ja se tästä puuttuu, että toista lasta ollaan suunniteltu, mutta ei enään kiinnosta sekään asia tuon miehen kanssa. Ja vain ja ainoastaan johtuu tuosta työmaasta, missä joutuu asustelemaan ja olemaan jonkun naisen kanssa. Miksi joku aina pilaa minun elämäni??? joo, ehkä ylireagoin, mutta pahamieli....