O
Omituinen
Vieras
Olen useamman kerran huomannut mieheni käyvän keskusteluja vieraiden naisten kanssa netissä. Keskustelut kulkevat oletpa ihana, syön sinut nam nam, nipistän pyllystä -tyyliin. Saman naisen kanssa keskustellaan päivästä toiseen kertomatta, että itse elää parisuhteessa.
Suuttuessani kyseisistä keskusteluista olen mieheni mielestä tyhmä, outo ja minulla on hänen mielestään pahoja ongelmia.
En kuitenkaan pidä noita keskusteluja rehellisenä käytöksenä ketään kohtaan. Mielestäni on väärin esiintyä sinkkuna, kun ei ole vapaa. Tunnen että hänen nettikäyttäytymisensä syö luottamusta koko suhteelta. Kuinka luottaa mieheen live-elämässä, jos ei voi luottaa netissäkään?
Kysymys kuuluukin, että olenko tyhmä turhasta nipottaja suuttuessani?
Suuttuessani kyseisistä keskusteluista olen mieheni mielestä tyhmä, outo ja minulla on hänen mielestään pahoja ongelmia.
En kuitenkaan pidä noita keskusteluja rehellisenä käytöksenä ketään kohtaan. Mielestäni on väärin esiintyä sinkkuna, kun ei ole vapaa. Tunnen että hänen nettikäyttäytymisensä syö luottamusta koko suhteelta. Kuinka luottaa mieheen live-elämässä, jos ei voi luottaa netissäkään?
Kysymys kuuluukin, että olenko tyhmä turhasta nipottaja suuttuessani?