Olenko tyhmä ja outo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omituinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omituinen

Vieras
Olen useamman kerran huomannut mieheni käyvän keskusteluja vieraiden naisten kanssa netissä. Keskustelut kulkevat oletpa ihana, syön sinut nam nam, nipistän pyllystä -tyyliin. Saman naisen kanssa keskustellaan päivästä toiseen kertomatta, että itse elää parisuhteessa.

Suuttuessani kyseisistä keskusteluista olen mieheni mielestä tyhmä, outo ja minulla on hänen mielestään pahoja ongelmia.

En kuitenkaan pidä noita keskusteluja rehellisenä käytöksenä ketään kohtaan. Mielestäni on väärin esiintyä sinkkuna, kun ei ole vapaa. Tunnen että hänen nettikäyttäytymisensä syö luottamusta koko suhteelta. Kuinka luottaa mieheen live-elämässä, jos ei voi luottaa netissäkään?

Kysymys kuuluukin, että olenko tyhmä turhasta nipottaja suuttuessani?

no et todellakaan ole, mutta sen kai tiedät itsekin. Itse olisin potkinut ukon saman tien pihalle,mutta jos et sitä saa tehtyä, kokeile itse samaa ja katso, onko miehesi sen jälkeen tyhmä ja outo.

No eipä tuo kovin asialliselta käytökseltä vaikuta ja kun mies tietää loukkaavansa, mutta kääntää asian sinun syyksesi, mennään kyllä parisuhteessa pahasti metsään.

Minä loukkaantuisin kyllä tuosta. Kun kerran olet itsekin paikalla niin miksi jutustella ylipäätään netissä vieraan naisen kanssa?

Shattailu ihan vain ajankuluksi yksinään ollessa on vähän eri asia, kuin korvata oma kumppani mielummin nettituttavuudella.

Myy pois koko tietokone.

jos joku on outo ja tyhmä niin se on se ukkosi. Hän pitää sinua täysin yhdentekevänä. Jos sinun läsnäollessasi kotona hän kirjoittelee ja harrastaa nettiseksiä/flirttailua, on suhteessanne aikamoinen ongelma jos hän ei näe siinä vääryyttä. Tuosta on enää pieni askel miehellesi että hän toteuttaa kirjoittamansa jutut todellisuudessa. Uhkavaatimus että jos ei tuo lopu, niin...
muuten menetät itsekunnioituksesi ja itsetuntosi, ellei jo niin ole käynyt.
Järkytyitkö suorasta vastauksestani? Olen lopen kyllästynyt ettei se oma vaimo/tyttöystävä riitä, vaan pitää etsiä sitä virikettä muualta. Itse olin eron partaalla kun sain selville että mies soitteli ´ystävättärien´kanssa. Uskollisuuden vaatiminen ei ole outoa eikä tyhmää.

ja sitä kännykän loputonta vartiointia ja päivystystä. Sanoinkin hänelle, että nyt ollaan vapalla ja puhelin pöydälle. Käy autotallissa, saunassa ja kellarissa noin 20krt päivässä. Oma vaimo ja hänen tekemiset ja sanomiset on nykyään jotenkin omituisia kaikki. Kummallisesti on omituinen vaimo 20 vuotta kelvannut. Voi sitä poloa, joka hekumoi langan toisessa päässä, mokomasta nahjuksesta. Äitin poika ja tynnyrissä kasvanut.. hakisi pian pois, pääsisi markkinoille tästä.

Minun mieheni tekee sitä kännykällä,lähettelee vastaavanlaisian viestejä naisille(sinkuille)Pari naisista on ottanut viestit vakavasti ja ovat "" rakastuneet "" mieheeni. OLen aivan voimaton erolla olen uhannut. Eikä olla mitään teinejä enää...

Yhteistyössä