olenko tyhmä?vai..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairas

Vieras
itse olen mies ja olemme olleet reilu 4kk aika tiiviisti yhdessä ja ja toinen väittää jatkuvasti että tykkää ja on ihastunut ja ei ole tuntenut koskaan ketään kohtaan tälläistä kuin kanssani ja aikapaljon uskonkin häntä mutta vähän epäilyttää koska kun oli vähänaika sitten pieni erimielisyys ja hän sanoi poistavansa kaikki viestinsä puhelimesta että se helpottaisi oloani ja kun kyse ei siitä edes ollut ja en edes tiennyt että hänellä olisi vielä mahdollisesti entisten viestejä-yhteistietoja ja miksi muuten niistä olisi maininnut.en ole tyyppiä joka tutkii toisen puhelinta,se on yksityisyyttä.kerran vilaukselta vain huomasin kun luvalla etsin erästä kuvaa puhel..niin saapuneita oli yli 1400kpl eli miksi säilyttää viestejä entiseltä/entisiltä jos kerran suhde mielestään menee hyvin ja tulevaisuudestakin puhuttu.itselläni ei ole minkäänlaisia tietoja puh..entisistä koska mielestäni ne on menneisyyttä ei tulevaisuutta.itselläni on kyllä kaksi lasta entisestä suhteesta ja sen vuoksi olen pakotettu olemaan heidän äitinsä kanssa joskus yhteydessä mutta se on puhdasta lasten hyvinvointia ei muuta.onhan se tietysti kiva lukea välillä mitä se entinen/entiset kirjoittivat sama asia kai jos teillä olisi laatikossa entisiltä kirjeitä ja toinen ei niistä tietäisi vaan ne löytyisi hyvästä piilosta mitäs sanoisit tai ajattelisit,ei niitä voi toiselle näyttääkään saamatta mahd..vihoja päälleen.

Yhteistyössä