Olenkohan mä kohtuuton? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuuma

Vieras
Oon toivonu mieheltä jo pitkään jotain romanttista elettä niin kun kukkasia tai korua tai edes jotain pientä ja olen ns vinkkinä askarrellut hänelle sydämen missä oli kaikkea kaunista mutta en viitsi sanoa päin naamaa että osta mulle kukkasia kun eihän se sitten ole häneltä sydämestä tullut vaan siitä kun mä "vaadin". Olenko mä nyt sitten jotenkin kohtuuton kun haluan materiaalia mieheltä :(

Miehet ovat oikeasti niin tyhmiä, että niille pitää ensin sanoa, sitten kirjoittaa lapulle ja vielä käskeä heidän äitinsä asiasta muistuttaa, että jotain tajuavat antaa.

Olis minustakin kiva joskus saada kukkia. Mies aina nauraa niille Viivi ja Wagner -jutuille, joissa Viivi haluaa jotain ja kun Wagner sen pyynnöstä tekee, niin ei kelpaakaan Viiville. Kun ei se ole sama asia. Mutta: siltikään mies ei ole vielä tätä tajunnut ;)

ei ne miehet mitään noin epäsuoria vinkkejä tajua :D. Voit kätevästi alkaa huokailla" kun naapurin maija oli saanut niin ihania kukkia mieheltään, milloinkas sinä olet tuonut minulle viimeksi kukkia? Siitä taitaa olla aikaa, kyllä se oli ihanaa kun vielä joskus toit mulle. Voisit kyllä joskus tulla kukkakaupan kautta kotiin". Tehos meillä :D.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Miehet ovat oikeasti niin tyhmiä, että niille pitää ensin sanoa, sitten kirjoittaa lapulle ja vielä käskeä heidän äitinsä asiasta muistuttaa, että jotain tajuavat antaa.

SULLA se tyhmä mies vaan on. Älä siis yleistä.

Mun mielestä et ole jos se kerran tekisi sulle hyvän mielen. Mutta sinuna kyllä sanoisin miehelle ihan suoraan että tuntuisi mukavalta saada joskus kukkia tms. Ei ne mitään ajatustenlukijoita ole ja harva ymmärtää vihjailun. Suora puhe ystävällisessä mielessä (ei siis mitään ilkeämielistä, natisevaa nalkutusta että "kun sä et ikinä osta mulle mitään" ) on reilua molemmille, jos haluat toisen tekevän jotain niin voit sen hälle kertoa kuten myös toisin päin. Toimii meillä, molemmat voivat antaa toiselle neuvoja ja vinkkejä ilhaduttamisessa ja samoin myös parisuhteen hoidossa =) Mun mies oli alussa sellainen ettei kuulemma osannut ostaa kukkia tai koruja, mutta kun hänelle kerroin että se mua ilahduttaisi niin alkoi sitä tekemään. Sen jälkeen on säännöllisesti tuonut kukkia, ostanut joskus hajuvettä tai kauniin korun :heart: Pieniä ja materialistisia asioita, mutta lämmittää mieltä kummasti ja saa mut aina rakastumaan tohon kultaiseen mieheen enemmän :heart:

Et ole kohtuuton...itse en siedä puskia...oma mieheni ele oli se, että vei minut jokin aika sitten kylpylään rentoutumaan mahoineni :D oli ihana ilta kaikin puolin ....

Meillä mies kirjoitteli alkuainkoina runoja, toi joskus itse poimitun kukkasen, joskus osti, mutta kun sen kerran menin sanomaan vaatimattomasti että "ei olisi tarvinnut ostaa", niin eipä ole enää ostellut ja muutkin eleet ovat jääneet.. :(

tiedättekö ite arvon mammat mitä se miehenne halajaa, jos ei sitä teille ääneen sano? osaatteko lukea ajatukset vai pitääkö miehen itse kertoa mitä haluaa? vai muistatteko niitä miehiänne mitenkään? ap askarteli miehelleen jonkun sydämen, mutta haluskohan se mies semmoisen vai vaikka mieluummin uusimman batman-dvd:n tai kylmän oluen ja niskahieronnan?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
tiedättekö ite arvon mammat mitä se miehenne halajaa, jos ei sitä teille ääneen sano? osaatteko lukea ajatukset vai pitääkö miehen itse kertoa mitä haluaa? vai muistatteko niitä miehiänne mitenkään? ap askarteli miehelleen jonkun sydämen, mutta haluskohan se mies semmoisen vai vaikka mieluummin uusimman batman-dvd:n tai kylmän oluen ja niskahieronnan?

Kyllä muistan miestäni useasti....lahjoja saa ja vien useasti ympäri maailmaa :D

Ei meilläkään kukkia kotiin kanneta, jos niitä joku ostaa niin vieraat ja minä itse. Joululahjaksi sain kyllä yllätys yllätys korun, usein miten en mitään mieheltä.
Nyt viikolla kerroin 4v pojalle, että sunnuntaina on naisten päivä ja sanoin hänelle, että tulkaa sitten kukkakaupan kautta kotiin, kun tuutte uimahallista kotiin. Pitää vielä muistuttaa poikaa asiasta, jos vaikka tärppäis. ;-)

Voinet sanoa, että kukkasia olisi kiva saada. Jos sitten mies tuokin kukkasia, niin hän välittää varmasti omalla tavallaan, vaikka se johtuisikin huomautuksesta. Ja jos nyt huomautat, ehkä joskus myöhemmin voit saada spontaanejakin.