Olenkohan minä liian vaativa, vai onko mieheni vähän ääliö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonna04

Vieras
Mieheni oli matkalla, eikä sitten tajunnut ostaa minulle mitään tuliaisia. Muutenkin soitteli terassilta kuinka hauskaa on, vaikka olin kipeänä. Ei noiden tuliaisten kanssa ole niin justiinsa, mutta itselleen muisti ostaa miljoona kivaa juttua... ja oli puhetta ennen lähtöä, että voisi tuoda jotain

Minulla on mies, joka kävi kolmen matkalla Virossa ja eikä tuonut mitään tuliaisia. Kertoi kyllä, että matka oli ollut mukava. Odotin tuliaisia, mutta mitään ei tullut.
Täytin vähän aika sitten 30v ja mies vaan sanoi, että ei osannut ostaa mitään, vaikka monesti sanonut, että ilahdun lahjakortista hierontaan tai esim. yksi ruusu olisi kiva.
Minä kun olen käynyt reissuissa olen muistanut hänet ja tuonut jotain.. samoin merkkipäivät. Eipä tuo mies asiaa huomaa. kaksi naista on ollut hänellä ennen minua ja joskus kysynyt häneltä, että muistiko hän mitenkään heitä..niin ei kuulemma :(

Kuulostaa vähän ajattelemattomalta, jos oli kuitenkin itselleen ostanut.
Mun viimeinen tulaiainen mieheltä oli työmatkalta italiasta ostettu suklaalevy.
Olin vähän ihmeissäni...salaa tietenkin...mutta selvisi, että oli jostain suklaaputiikista ostettu ja käsintehty.

Minulla on mies, joka on niin tarkka rahoistaan, että luulen, että se on se syy... Monesti oikein ottaa päähän moinen nuukailu :( Mutta minkäs sille teet, jos toinen ei toiselle mitään lahjaa suo.. :(

Mies ja nainen ajattelevat näitä asioita eri tavalla. Ei miehelle ole luonnollista muistaa tällaisia asioita. Se vain on sukupuolten välinen ero ja siitä ei tarvitse loukkaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies ja nainen ajattelevat näitä asioita eri tavalla. Ei miehelle ole luonnollista muistaa tällaisia asioita. Se vain on sukupuolten välinen ero ja siitä ei tarvitse loukkaantua.
Tiedän, että on olemassa miehiä, jotka muistavat vaimojansa. Oma isäni on äidilleni ostanut lahjoja jne.. Minäkin jotenkin kaipaan muistamisia, koska saanut kotoa tällaisen mallin

Yhteistyössä