Olenkohan outo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VatkuliPalli

Vieras
Välillä kun muistelen vanhoja jotka ei ole mitään kertomisen arvosta mutta täynnä tuskaa ja surua niin mun tekis mieli vaan lähtee kävelemään. Ottaa muksu mukaan ja vaatteita ja mennä pois eikä kertoa miehelle että mihin menin.

Ne asiat mitä joskus on tapahtunu satuttaa ihan kamalasti vieläkin tai vieläkin mä niistä vasta toivun kun ei niistä ole vuosia kulunu vaan joku vuosi.

En halua puhua miehen kanssa asioista ku jotenkin vaan tulee sellainen olo ettei miestä kiinnosta yhtään eikä häntä kaduta, vaikka varmasti kaduttaakin en sano sitä.

Aina kun mä kuulen jonkun kappaleen missä puhutaan pois lähdöstä tai erosta mulle tulee sellanen olo että haluan erota niiden juttujen takia. Olen miehelle sanonu että on saanut anteeksi ja niinkuin minäkin olen joskus saanut mutta ei se taida olla totta... Mieleni tekisi alkaa huutamaan ja parkumaan aina kun nää asiat palaa mun mieleen. Ei vahvasti taida mennä ei...

Kiitos kun sain purkaa näitä tuntemuksia pois. Toivottavasti ääneen mainitseminen auttais edes hiukan...

Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
ei se oo tärkeää mitä on tehny mutta sellasta ei moni nainen katselisi.

Se nimenomaan ON tärkeätä. Miksi me muuten jaksettais sun ulinoihin vastata jos et kerro taustoja enempää. Siis onko se pettänyt/hakannut sua tai jättänyt viemättä roskiksen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se oo tärkeää mitä on tehny mutta sellasta ei moni nainen katselisi.

Se nimenomaan ON tärkeätä. Miksi me muuten jaksettais sun ulinoihin vastata jos et kerro taustoja enempää. Siis onko se pettänyt/hakannut sua tai jättänyt viemättä roskiksen?

No älä vaan vitussa vastaa jos noin ahdistaa! :headwall:
että mua ärsyttää tommonen jos mua kiinnostais kertoa jotain yksityiskohtia asiasta olisin sen alotukseen laittanut.

Muille anteeks kielen käyttö on vaan tämmönen päivä taas... :flower:

Kuulostaa siltä, et oli mistä tahansa kyse, niin et todellakaan ole päässyt yli asioista ja sinun pitäisi käsitellä ne. Joko käsittelet ne muuten tai sit kerrot miehelle, että et kuitenkaan ole kyennyt vielä pääsemään yli. Ehkä olet voinut antaa anteeksi jossain määrin, mutta et ole päässyt yli.

Ei asioita voi lakasta maton alle loputtomiin, sieltä loppuu tila. Onko sulla joku kenen kanssa voisit jutella asioista?

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Kuulostaa siltä, et oli mistä tahansa kyse, niin et todellakaan ole päässyt yli asioista ja sinun pitäisi käsitellä ne. Joko käsittelet ne muuten tai sit kerrot miehelle, että et kuitenkaan ole kyennyt vielä pääsemään yli. Ehkä olet voinut antaa anteeksi jossain määrin, mutta et ole päässyt yli.

Ei asioita voi lakasta maton alle loputtomiin, sieltä loppuu tila. Onko sulla joku kenen kanssa voisit jutella asioista?

Eipä ole ketään. johtuen juuri tästä mitä mies on tehnyt voidaan kertoa sen verran että mun kaksi naispuolista EX-ystävää tähän liittyy... Vaikka tosta jo varmaanki tietää mitä on tehnyt...

Eipä ole ketään. johtuen juuri tästä mitä mies on tehnyt voidaan kertoa sen verran että mun kaksi naispuolista EX-ystävää tähän liittyy... Vaikka tosta jo varmaanki tietää mitä on tehnyt...

No niin, tulihan se sieltä, eli se on pannut sun kavereitas. No mutta hei, kyl se silti varmaan on ihan hyvä mies ja koita vaan jaksaa ja purra hammasta yhteen. Ja mieti positiivisesti: kohta sulla ei ole enää kavereita joita se panis!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No niin, tulihan se sieltä, eli se on pannut sun kavereitas. No mutta hei, kyl se silti varmaan on ihan hyvä mies ja koita vaan jaksaa ja purra hammasta yhteen. Ja mieti positiivisesti: kohta sulla ei ole enää kavereita joita se panis!

mmmm, ja sulla nyt hyvä mieli sitten ku onnistuit pahottaa jonkun mielen oikeen kunnolla... Kiitos oli taas sen arvosta varmasti.

Anteeks, jos luokkaan, ku sulla on oikeesti paha olla. Mut mieti ite mitä ensimmäiseks tulee mieleen, jos otsikkona on "olenkohan outo?" ja nimimerkkinä "vatkuli palli"...? ;) Vähän meinas naurattaa. :ashamed:

Mutta siis... Kirjottaminen voi auttaa. Tänne, päiväkirjaan.... Tai pääsisitkö jonnekki juttelemaan...? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Anteeks, jos luokkaan, ku sulla on oikeesti paha olla. Mut mieti ite mitä ensimmäiseks tulee mieleen, jos otsikkona on "olenkohan outo?" ja nimimerkkinä "vatkuli palli"...? ;) Vähän meinas naurattaa. :ashamed:

Mutta siis... Kirjottaminen voi auttaa. Tänne, päiväkirjaan.... Tai pääsisitkö jonnekki juttelemaan...? :hug:

:laugh: kyllä nyt kun aloin aatteleen tota ni naurattaa mut joo ei loukannu tietenkään :D mutta toi ku tahallaan morkkaa ja pilkkaa niin se mua ketuttaa ihan helvetisti. JA AINA SE ON HARMAA!!!

Yhteistyössä