Olenkohan raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en oikein tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en oikein tiedä

Vieras
Apuva! Oliko se nyt niin, että ihan haaleakin viiva raskaustestissä tarkoittaa, että voi olla raskaana?Tein tuossa ihan aamusella testin ja semmoinen haalea viiva tuli. Meneekö helpommin kesken, kun on haalea viiva?

En uskalla riemuita vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
plussa se on haamukin, eikä se haaleus tarkota sitä et menis helpommin kesken vaan sitä et hormoonia ei oo vielä paljoa erittynyt. kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu. onnea! :flower: =)

no mun pitää kyllä sanoa että mulla yhdessä keskenmenossa on käynyt niin että sen raskaushormonin pitoisuus ei noussut.. siksi kysyin millä viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
plussa se on haamukin, eikä se haaleus tarkota sitä et menis helpommin kesken vaan sitä et hormoonia ei oo vielä paljoa erittynyt. kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu. onnea! :flower: =)

no mun pitää kyllä sanoa että mulla yhdessä keskenmenossa on käynyt niin että sen raskaushormonin pitoisuus ei noussut.. siksi kysyin millä viikolla.

mutta yleensä käy niin että se viiva vahvistuu, näin kävi esim mulle =)

No en tiedä oikein sitäkään. mulla on epäsäännöllinen, pitkä kierto, mut nyt on jotain kp34 (33-38).

Mun haamu tuossa matolla laulelee lastenlauluja. Kp 27/25-28 testasin erittäin haalean viivan ja seuraavana päivänä jo paljon vahvemman.

Ei muuta kuin uutta testiä kehiin vähän myöhemmin.
ikjqdldr%5B1%5D.gif

mutta yleensä käy niin että se viiva vahvistuu, näin kävi esim mulle =)

niin käy. mulla siis tää kuopus on ollut haamu :), joka vahvistui muutaman päivän kuluttua. ja noita päivä kun on vasta noin vähän niin ei hätää :D

Mulla on kaksi haamua jotka tällä hetkellä leikkii tossa vieressä. En oo edes myöhemmin haamun jälkeen testannut,koska oon siihen luottanut. Ohjeissahan luki ettei viivan tummuudella ole väliä.

Yhteistyössä