lapsemme ovat ehkä aloittamassa päivähoidon. Minä päivätöissä ja miehellä vuorotyö. Minä olen aina se joka aamuisin kuskaa ennen seiskaa hoitoon, koska mun työmatka huomattavasti lyhyempi. Ja minä haen muksut tai sitten he ovat kotona, kun tulen, joten omaa rauhaa kotona ei tule olemaan. Vanhemmalla lapsella alkaa esikoulu klo9 ja mies ajatteli vievänsä nuorimmaisen hoitoon samaan aikaan, kun hänellä iltavuoro..
Klo11 päiväkodissa ruoka ja se toki kannattaa hyödyntää, kun kerran maksetaan koko päivästä. Tottahan se on mahtaako nuorimmainen mitään hyötyä, jos saa vielä pari tuntia olla isin kanssa ja kulkea edestakaisin (3,5v).
Jotenkin vaan oudoksun ajatusta, että miehellä iltavuoroinan liki koko aamupäivä ihan vapaata ja saapi olla yksin kotona..
Taidan olla kade :snotty:
Mies kyllä antaa mulle omaa aikaa ja on valmis lähteen muksujen kanssa, mut mä haluisin kans olla koko perheen kanssa jos kaikki ollaan kotona.
Minäkö vaikea?
:ashamed:
Klo11 päiväkodissa ruoka ja se toki kannattaa hyödyntää, kun kerran maksetaan koko päivästä. Tottahan se on mahtaako nuorimmainen mitään hyötyä, jos saa vielä pari tuntia olla isin kanssa ja kulkea edestakaisin (3,5v).
Jotenkin vaan oudoksun ajatusta, että miehellä iltavuoroinan liki koko aamupäivä ihan vapaata ja saapi olla yksin kotona..
Taidan olla kade :snotty:
Mies kyllä antaa mulle omaa aikaa ja on valmis lähteen muksujen kanssa, mut mä haluisin kans olla koko perheen kanssa jos kaikki ollaan kotona.
Minäkö vaikea?