Olenkos minä nyt ilkeä vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pinni

Vieras
Mulla alkaa tänään kesäloma :) Mies on ollut lomalla jo tämän viikon ja siitä ajasta on ollut 4 vuorokautta omilla menoillaan. Nyt se on kuitenkin kotona siivoamassa. Minä pääsisin lähtemään kotiin vaikka heti (normaalisti töitä klo 16 asti), mutta mie tahon oottaa, että mies saa siivottua ja minä pääsen aloittamaan lomaa puhtaaseen kotiin. Niinpä tapan vielä hetkean aikaa töypaikalla ja annan miehen siivota rauhassa :)

Lähe nyt jo työpaikalta, hus hus! Ilman muuta kaupungille hengailemaan ja nauttimaan kesästä vaikka jäätelön kera, anna ukon huhkia kotona vaan paikat kuntoon. Ihana lomanaloitus sulla!

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Äh, nyt lähdet kaupungille kiertelemään ja vaikkapa kahville. Älä ny töissä hyvä ihminen enää nökötä! Hyvää kesälomaa! =)

Mua laiskottaa ja ulkona tihkuttaa vettä :) Tässä on hyvä istua kahvikupposen kanssa. Mutta ehkä minä vielä käyn pikaisesti shoppailemassakin ennen kun kotiin menen.

Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Äh, nyt lähdet kaupungille kiertelemään ja vaikkapa kahville. Älä ny töissä hyvä ihminen enää nökötä! Hyvää kesälomaa! =)

Mua laiskottaa ja ulkona tihkuttaa vettä :) Tässä on hyvä istua kahvikupposen kanssa. Mutta ehkä minä vielä käyn pikaisesti shoppailemassakin ennen kun kotiin menen.

Eiku nyt laitat sen kahvikupin pois ja lähdet kaupungille pörräämään. =)