olenpa ylpeä itsestäni. kävin kynttiläkutsuilla, ja en ostanut ainuttakaan kynttilää enkä somistetta

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
vihdoinkin olen sisäistänyt asian, että kynttilöihin ja niiden somisteisiin on turha satsata hirveää määrää rahaa.
ja kun joku sanoo, että miksi menit kutsuille etkä ostanut. niin olin emännälle jo kutsun saanti vaiheessa sanonut, että en sitten osta mitään, enkä ota jatko kutsuja, mutta hän halusi silti, että tulen. tosin varmaan aatteli, että kyllä ma kuitenkin jotain ostan. lisäksi kun esim. ne votiivit on täysin paskoja, kaikista tempuista huolimatta en saa niitä palamaan. tai siis osa palaa, ja osa ei.

Meillä onneksi myös kaveripiirissä tietävät, että mua on turha kutsua tollasille kutsuille. Yksi kaveri tosin ei luovuta sen hemmetin oriflamen kauppaamista mulle- mut kun mua ei kiinnosta tollaset |O

Miksi kutsuja muuten edes suuttuisi siitä, että joku tulee juoruilemaan ja nauttimaan hyvästä seurasta eikä osta mitään? Ainakin itse kuvittelen, että emäntä haluaa ostaa tavaroita ja saa siitä hyvän syyn kutsua kaverit vieraakseen. Vaikea uskoa että kenelläkään on dollarit silmissä, että saa mahdollisimman isot provikat (en kyllä tiedä edes millä huiputustuotteilla niitä on tarjolla) tai että kavereita kutsuille olisi jonoksi asti :whistle:

En oo koskaan ostanut kutsuilta mitään.

Yhteistyössä