Hae Anna.fi-sivustolta

"Olet valaistunut, kun kaikki muut näyttävät sivusta valaistuneilta!"

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä pohdintaa, 07.04.2011.

1. pylläri Vierailija

Tätä vittuuntunutta vähän neuvottiin tuolla toisessa ketjussa muuttaan kirjoitustyyliään ettei heti tunnistettais... ja niinhän tuo otti heti opikseen. Onpa kovin oppivainen luonne! :D

2. Mä kirjotin yhellä. Auttaks toi tieto sun laskuis?

3. Oot ihan oikeessa ettei mulla oo mitenkää ilkee eikä vittuuntunu olotila. Jos olis ni en kirjoittelis tääll. Mä keksisin parempaa tekemist ettei vituttais.

Enkä mä ymmärrä miks ees oisin vittuuntunu. Onks nii ett joistaki ei voi kirjoittaa kun vittuuntuneena? Onks ne jotka sanoo nii sitt aina vittuuntuneita ku ne on jostain jotain havainnu? Mä voin kyll kirjoittaa ihan vaan huomioitaki jos ne sattuu pomppaa mun silmille. Ei mun tarvii siit kiihtyy. Eikä mitää rumii sanoikaa käyttää.

Kyll mullaki on semmone mielikuva ett ku vesimies kertoo kui jotku on narsistei ja kaipaa sitä sun tätä ja ett ne lähti siks ku mitä vesimies on tääll sanonu syyks ni kyll mullaki on ajatus ett vesimies oikee nauttii sillee ku jotku vaa nauttii tollasest mut emmä kuitenkaa sotke mun mielikuvii siihen ett mä luulisin voivani diagnosoida sitä tai ett mä luulisin ett se on oikeesti sitä milt must tuntuu ett se on. Ohan niit montaki vaihtoehtoo miks voi tehä noin ku vesimies. Siks mä pysyn vaa täss asiass mitä mä siin kirjotin ku se ei liity mihinkää tunteesee vaan siihe mitä vesimies tekee. Enkä mä hillu joka ketjuss vuostolkull selittämäss tätä ku jos ei täst tajuu ni sitt ei tajuu vaikk kuin selittäs joten ei tää mulle mikää hinkujuttu oo.
    Kuhan vaa kirjotin ton mikä nii pomppas silmää. Ja lopuks tajusin yhtäkkii tonki ett Vesimieshä onki valaistunu. Siit yllätyin itekki. Mutt kyll se mulle sopii. Joku sano etten ole valaistunu. Seki sopii. Mä uskon hyvin ett vesimiehen hovi tietää noi asiat. Mut vesimies on, se oli must hauska huomio.

4. hörhö Vierailija

Moro vaa sullekki!

5. hörhö Vierailija

Ei tajuu, ni ei tajuu

mäkin oon valaistunu!

6. Kivat sulle, taitaa olla ainaine aurinko pääll? Jos ei mun tarttis mennä koisii ni kyselisin milt se tuntuu, mutt mun tarttee laittaa mun kupoli himmeeks ny, muuten ei tuu mitää. Tai pimeekshä mä sen laitan, himmeehä se on sillo ku mä onn hereill :)

7. Sanosisin hyvää yötä mutt voiks sanoo? Voiks siell valos nukkuu? Vai onks rauha nii jytky ett ei tarviikkaa enää unta?

Voi hyvin kuiteski :)

8. huomenta Vierailija

Rauha se on jytkyjen Jytky :D Nauratti :D

9. hörhö Vierailija

Hyvin tääl valos nukkuu, ei haittaa mittää. Kesäaurinkokin porottaa yöt päivät nii ei tota omaa valoo enää oikein etes erota.... talvella on omasta takaa kirkkaampaa yölkii eikä kaamosmasennus iske! Rauhas nukun vain muutamii tuntei, se riittää mulle oikkeen hyvin. Rauha on Jytky! :D

10. elleilijä Vierailija

Olen samaa mieltä. Tämä puskista ilkeily alkaa ottamaan päähän ja joidenkin rohkeiden jotka vielä uskaltavat vakituisella nikillä kirjoittaa perässä juokseminen. Onko nämä edellämainittuja harrastavat nyt niitä työpaikkakiusaajiakin? Entisiä koulukiusaajia? Olen myös huvittuneena seurannut miten nähdään joku "inhokkinikki" joka kirjoittajassa. Osansa olen saanut minäkin niskaani kun on toiseksi luultu. Naurettavaa. Miten eivät tajua nuo että hehän itse tekevät jostakin merkittävän kun nostavat niin suuren haloon jopa ihan viattomista nikeistä kimppuun käyvät väittäen täksi riippuvuutensa kohteeksi. Ei täällä turhaa nikkiaddikteista puhuta. Täytyy olla jotain pahasti vialla noiden oksentajien elämässä.

11. huvittunut Vierailija

Ai että otti opikseen? No sehän on hyvä. Siinä on hän nyt sitten alkumetreillä kohti valaistumista. Työskentelen ala-asteella ja en kyllä lapsissakaan ole nähnyt näin kovaa lapsellisuutta mitä täällä joissakin.

12. (((((( Vierailija

Hei!

Onko sinulla muitakin addiktion kohteita? Addiktoidutko kulloisiinkin poikaystäviisi esimerkiksi? Riiputko vielä kauan heissä sen jälkeen kun he ovat (ymmärrettävistä syistä) jättäneet sinut?

13. Mistä Vierailija

tämä on karannut ja mitä nauttinut?

14. vhp Vierailija

Ei sitä ihmisen ego ymmärrä ;D

15. valopiä Vierailija

Hän on valaistunut vähän liian nopiaan, meni valo päähän niinsanoakseni! :D:D:D:D

16. sudensydän Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Myös mulle tulee nykyjään valaistuneesta mieleen silleen 'diudiu'. Kun luen 'valaistunut', se kääntyy mun päässä samantien='kaikki muumilaakson asukkaat eivät ole laaksossa'. Toinen mikä mulla usein välähtää mielessä on että valaistunut on saanut pahan sätkärin pistorasiasta, ja silloin joku asukkaista poistui muumilaaksosta. On päästä valaistunut. ehkäpä hattivatti. ne jotka menee laumassa ja saavat taivaasta aika ajoin säteitä ja sätkyjä ja sit menee lujaa hetken aikaa.

17. Ohrana. Vierailija

Onko kukaan valaistunut viime aikoina?

18. Hui! Vierailija

Ohrana oli Venäjän keisarikunnan aikana toiminut salainen poliisi. Ohranan keskustoimisto oli Pietarissa osoitteessa Fontanka 16. Katuosoite oli tunnettu pahamaineisuudestaan Venäjän keisarikunnassa
    Ohrana ? Wikipedia

Varmaan moni sielu "valaistui" ohranan kynsissä :D Mistä tuo nikki?

19. haloo haloo Vierailija

Täällä! Täällä on yks valaistunut! *viittoo ja huitoo ilmaan*

20. Haloo tänne päin Vierailija

miten onnistuit valaistumaan?
    Meikä yrittää mutta ei tapahdu mitään [​IMG] :)

Entäs oletko huomannut itsessäsi mitään erilaista valaistumisen jälkeen?

kyselee yks utelias

21. haloo haloo Vierailija

En tiedä, se vaan tapahtui. Nyt on vaan niin autuaan onnellinen olotila, ihankuin jossain toisessa maailmassa olis. Parempi kun ei yritä liikaa, ehkä siinä se juju onkin.

22. Haloo tänne päin Vierailija

Niin mutta mitä ei pidä yrittää liikaa? Jos voi yrittää jotain liikaa niin pitää olla se jotain jota yrittää aluksi ennenkuin päästään "liikaan";)

Pitääkö olla eettinen? Noudattaa kymmentä käskyä niinkuin että vie mummolle kukkia ja rakasta muita ihmisiä?
    cosgan.de lähde

Vai pitäisikö mietiskellä [​IMG]
    tai hiljentyä luonnossa (mutta ei liikaa siis)?
    http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/h060.gif

Hienoa tuo sinun olotilasi :)

kuvat on täältä: Cosgan.de - Animierte Smilies und Gifs

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    :D :D Sä olet hauska noine kuvinesi!!! En kyllä muista jotta kymmenes käskys (niis Raamatun) käsketään viedä mummolle kukkia!!!!?? :D

Niin ja toi peiliin katsova kuva tuolla yhessä viestissä oli huippu!!

24. hei haloo Vierailija

Miten tämä liittyy aiheeseen.

Olet väärässä ketjussa höpinöinesi.

25. Haloo tänne päin Vierailija

Olisko se kohta jossa sanotaan kunnioita (iso)vahempiasi?

;)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari