Oletko harkinnut rintojen kohotusta/silikoneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riippis

Vieras

Niin, te joilla on roikkuvat tyhjentyneet rinnat, oletteko harkinneet tai jopa käyneet kohotuttamassa ja/tai laittamassa silikonia täyttämään tyhjentynyttä nahkaa..? Olen niiiin kyllästynyt rullaamaan näitä rintaliiveihin, vaikka väitetään, että hyvillä liiveillä pärjää, niin hankalaa se on, ja onhan ne liivit joskus riisuttavakin..Ajatuksia kiitos vain niiltä kohtalotovereilta, joilla on tämä ongelma, eikä kehuja omista hyvin säilyneistä rinnoista ;-)

olen vakavasti harkinnut rintojen pienennysleikkausta. mulla ihan jättisuuret rinnat, jotka ei todellakaan ole mitenkään terhakat enää :D haittaa itseä tosia paljon, joten kait se on uskallettava. pitää vielä miettiä, että meneekö pyytämään lekurilta kelan kautta ko leikkausta vai maksaisko itse. yhen tutun rintoja pienennettiin (kela maksoi) ja tosi rumat arvet hänellä rinnoissa.

mä laitatin silarit 4kk sitten virossa, hyvin tyytyväinen olen. mulla oli 4 imetystä takana ja ja rinnat oli tyhjentyneet täysin. nyt lähes sama koko kuin ennen lapsia.

Yhteistyössä