Hae Anna.fi-sivustolta

Oletko käynyt K50 -discossa?

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä AilaS, 16.11.2011.

1. AilaS Vierailija

Olen tietoinen että kerran kuussa König pitää teemailtaa K50. Itse en ole koskaan siellä käynyt vaikka tykkäänkin tanssia ja parhaimmat discobiisit ovat 70-, 80-luvulta. Eräs miespuolinen tuttavani oli tässä discossa vieraillut ja kertoi että "olipas hurja meininki". Hänellä ja miespuolisilla kavereilla oli ollut sellainen flaxi että oksat pois:)

Netissä on kuvia eri kuukauden discoilloista ja täytyy sanoa että kuvista päätellen siellä käy 50-55 -vuotiaat naiset ja muutamia poikkeuksia lukuunottamatta 70 -vuotiaat miehet:)

Kertokaa miten on ja ovatko discoillat olleet täynnä ja mukava fiilis!

2. ei bilehile Vierailija

en ole käynyt.
    Itse en tykkää ravintoloista, ei vaan kertakaikkiaan ole mun juttu.
    Diskotansseja harrastan kuntoilumielessä päivittäin himassa tunnin pari, yksin.
    Käyn salilla useamman kerran viikossa + zumbatunneilla kerran viikossa.

Kesäisin käyn lavatansseissa useilla eri paikkakunnilla + Pavilla viikottain. Niissä on jotain. Elävä artisti, todella hyvät vakitanssittajat, letkeä meininki. Eikä ole pariutumiskuviota tanssissa mukana.
    Saa nauttia tanssimisesta.

Mutta käy ihmeessä kokeilemassa jos kiinnostaa.
    Kaikenlainen tanssiminen on kivaa ja siinä kuntokin kasvaa ihan itsestään.

3. KaijaLiisa Vierailija

En mutta mielessä on käynyt, matka 50 km "stadiin" ja toinen takaisinpäin haittaa suunnitelman toteuttamista. En ole ikinä ollut ns. humppakansaa - ennemmin tanssisin hieman rokimpaa kuin discoa vaikka 70-luvun nuori olenkin. Täytyy varmaan ottaa projektiksi tuokin niin tietää mistä puhuu. ;)

4. Ankelika Vierailija

Discotouhut saavat jäädä 70-luvulle. Olin kai Suomen kuumin discohile.

Mutta hierojalle tekisi mieli. Olen tämän viikon rehkimisen jälkeen hierojan tarpeessa.
    Pyörittelin aamulla työmatkalla käsivarsiani, mutta ei se auta. Rotevaotteinen mieshieroja olisi kutaa.

5. Liisukka& Vierailija

Enpä ole ikinä käynyt semmoisessa. Olen kuullut kyllä. Muuten en ole edes nuorena känyt disgossa. Olenko menettänyt jotakin?

6. Tiktaktuk Vierailija

Olen käynyt kerran Kappelin kellarissa tyttöporukalla vastaavassa. Menoa oli kyllä, mutta enimmäkseen tanssimme keskenämme. Joskus se on hauskaa, mutta kerta vuoteen tanssimista riittää minulle. Tapaan ystäviäni yleensä ruokaillen ja jutellen, noissa paikoissa ei musiikilta pysty juttelemaan. Omia ajatuksiaan ei edes kuule : )

7. tietysti Vierailija

Olen käynyt ja siellä oli niin kamalan HAUSKAAAAA!!
    hyvä kun tuollaisen illan keksi viisikymppisille, ja varsinkin jos on vielä hyvän näköinen niin ei voi muuta sanoa kun että, käy ihmeessä!

PS: on siellä nuorempiakin 35-45 vuotiaita mutta ei ketään haittaa, kaikki tanssii iloisesti ja kaikilla on hauskaa, hyvää musiikkia 70-80-90 luvulta jeeeeeee!!! kivaaaa!!

8. Arkadia Vierailija

Opiskellessani 80-luvun alussa Hesassa meidän opiskelijaporukalla oli tapana viettää aikaa Arkadiassa. Vuoden aikana kävimme todella aktiivisesti ja biletimme discossa iltatolkulla. Pokesta tuli tuttu. Bilettämisestä kuitenkin kasvoi ulos, eikä homma enää kiinnostanut. Minulle on jäänyt takaraivoon keskustelu siitä, miltä näyttää kun vanhempi keski-ikäinen veivaa diskossa. Mikään ei kuulemma ole kamalampaa katsottavaa. Aika aikaansa kutakin sanotaan.

9. jos olet Vierailija

'keski-ikäinen veivaa diskossa. Mikään ei kuulemma ole kamalampaa katsottavaa'

no on se ,mutta vain jos ulkomuoto on jo mummon / isoisän näköinen ..
    ei sinne sitten enää sovikkaan..

on niitä nuoren näköisiä 50 kymppisiä kuule, ja eivät ollenkaan erotu porukasta ikähaarukasta 40 /40 +

10. jopaati joo Vierailija

50v = 50v vaikka miten yrittäisi esittää 30/40vuotiasta.
    Näitä "nuoruusvuosiaan" eläviä näkee aina vain enemmän ja enemmän.

Nainen joka uskaltaa olla ikäisensä, vievata vaikka sitten diskossa sydämensä kyllyydestä, iästä, ulkonäöstä ja koosta riippumatta, kyllä hän on oikea nainen.

Mun mielestä nuorekkuus on totaalisen yliarvostettua. Kaikkien naisten pitäisi olla posliinikasvoisia barbeja.
    Se että, ihminen uskaltaa olla sitä mikä oikeasti on, missä hänellä itsellään on hyvä olla, siinä on jotain.

11. ikikukka Vierailija

Siellä 50-discossa ovat kaikki luultavasti yli viisikymppisiä, joten tuskinpa ketään häiritsee toisten discoilu. En ole koskaan välittänyt toisten ihmisten paheksumisesta tai arvostelusta, elän omaa elämääni discoillen tai en. Ei silti että kävisin discossa, täällä ei taida olla vanhoille sellaisia, vaikka kukaan ei paheksuisi jos menisin nuorten sekaan. Katsoisivat ihan hyväksyen, että katsopas mummoa!

12. Arkis Vierailija

Ainahan sitä jotain sanotaan, teki sitten mitä tahansa. Pääasia kuitenkin on, että itselläsi on hauskaa.

Meidän ikäisten pitäisi olla piittaamatta moisista ikäsensuureista. Kerran täällä eletään ja sitä ei kannata pilata turhalla nyrpistelyllä.

Näyttää siltä, että varsinkin avioparien rouvat ovat hyvinkin hanakoita arvostelemaan omanikäisiään hauskaa pitäviä ladyjä. Lieneekö syynä se, että isäntä vilkuilee hauskaa pitäviä vähän sillä silmällä, että olisi kiva itsekin irroitella, mutta kun rouva haluaa olla "hieno".

13. rohkeasti vaan Vierailija

Olen itse alle 40 v nainen, mutta rohkaisen kaikkia ikään katsomatta tanssimaan! Nykyään kun ei ole tupakansavukaan enää pilaamassa on mukava joskus ottaa hiki tanssimalla. Diskoon voi olla pääsylippukin, mutta melkein aina halvempaa kuin tanssitunnille tai jumppaan. Eli mukavat kengät jalkaan ja menoksi vaan kaikki!

Oma työkaverini esimerkiksi on 62-vuotias ihana nainen ja käymme ehkä joka toinen kuukausi tanssimassa itsemme pirteiksi diskossa. Tämä työkaverini on ihan normaali ikäisensä nainen, ei semmoinen kiristetty muovinen ikiteini. Hän on sinut itsensä ja ikänsä kanssa ja on hauskaa seuraa. Hyvin on diskossa toiminut hänellä nuttura (vieläpä se paheksuttu harmaa!) ja kiva mekko. Ei ole kukaan kritisoinut, päin vastoin.

Syksyllä kaksi n. 25-vuotiasta naista kävivät erikseen sanomassa että heistä oli ihana katsoa kun työkaverini tanssi ja toivoivat itsekin osaavansa ja jaksavansa vielä isoäiteinä nauttia ja irrotella.

14. Tahtoo tonne Vierailija

Pääsisköhän 23-vuotias kundi tonne tutustumaan 50-60 v. naisiin? Olis olo kuin karkkikaupassa!

15. nuorekas Vierailija

Henkkaria piti näyttää. Luulivat 20 v nuoremmaksi. On hyvät geenit ja sutjakka vartalo.

16. Discomies 23v Vierailija

Kuuma disco olis sellanen joka olis sallittu naisille 50+ ja miehille 19-29 vee. Kävisin ja usein.

17. no ei varmaan Vierailija

itse en koskaan voisi kuvitella olevani "sillai" poikani ikäisen kaverin kanssa.
    Sehän olisi kuin insestiä vaikkei kundia tuntisikaan! Ei todellakaan kiinnosta eikä kiihota yhtään.

18. Jussi-89 Vierailija

Hyviä kohtauspaikkoja kakskymppisille miehille ja viis/kuuskymppisille naisille on laivat ja rantalomakohteet. Niissä kun on hytit ja hotellihuoneet, niin että lemmenpesä on aina lähellä :)

19. 50+ Vierailija

Eikä mainoksistaan huolimatta tarkistakaan papereita kaikilta?

20. 50+ Vierailija

Toivottavasti ei... perusidea on mun mielestä hyvä, vaikkei tämäntyylinen melumusa sytytäkään. (ei tehnyt sitä 70-luvullakaan) Kaipaisinkin hyviä jazzmestoja samalla periaatteella...
    Quote; Pk mummoputkessa ne puumat...

21. Olemme mieheni kanssa käyneet muutaman kerran pyörähtelemässä. Tanssilattia on melkoisen täynnä joka kerta. Musiikin valinnassa olisimme toivoneet alkuperäistä meininkiä, ei uusmixausta. Siis aitoa tavaraa. Viime vierailulla moni pariskunta oli samaa mieltä kanssamme. Tulemme taas jos tahti paranee. Voluumia voisi myös pienentää. Muuten on mahtavaa että meille järkätään omia diskoiltoja, kiitos!

22. AilaS Vierailija

Paperit tarkistetaan joka ikiseltä! Olen käynyt n. viisi kertaa ja aina on kysytty ja kaikilta muiltakin samaan aikaan tulleilta. Joten ihmettelen jos siellä voi olla alle viisikymppisiä!

23. revittelyä Vierailija

24. jepo Vierailija

Hyvä juttu tämä K50 Disco. Hyvää musaa ja sopiva on musiikin voluumi, ei saa pienentää.
    Tullaan joka kerta jos näin hauskaa.

25. vierailija Vierailija

Olen käynyt ensimmäisen ja viimeisen kerran Helsingissa 6.10.-18. Hyvää oli kun ikäihmiset tanssivat tanssimisen ilosta. Huonoa taas kun musiikki oli jäänyt suurimmaksi osaksi 50-70- luvulle. Ei se haittaa että niitäkin soitetaan mutta olisi ollut kiva tanssia uudempaakin. Ei yhtäkään nykymusiikkia. Joten en viitsi mennä enää toista kertaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri