Oletko käynyt koskaan bodypumpissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen käynyt säännöllisesti, pari vuotta. Treenaan 1-4 krt/vko. Sitten muuta treeniä myös päälle, lähinnä aerobista. Tuloksia tuli melko pian, mutta sanoisin,että alkuun kannattaa lähteä pienillä painoilla ja opetella oikea tekniikka heti. Ihana laji kerrassaan, yksi mun suosikeista!

Olen käynyt ja tuloksia tulee kun käy säännöllisesti. On ihana sivellä reittä jossa on lihasta. Kädet tulee kiinteiksi ja ryhti hyväksi. Kannattaa mennä ja iloita!

Olen käynyt. Ihan ok... mielipideasia, tykkääkö. :D On se tehokasta lihaskuntotreeniä, mutta eihän se aerobista treeniä rasvankulutukseltaan vastaa, eli riippuu tavoitteista!

Olen käynyt monta kertaa. On tehokasta. Tuloksista on vaikea sanoa, koska en käy pumpissa säännöllisesti, vaan vaihtelen liikuntalajeja viikoittain eri jumppien ja muiden treenien välillä.

Mulla siis tavoite tiputtaa tästä 68 kg:sta kymmenkunta kiloa. Raskauskiloja kaikki. Ja lihaksia ei ole missään juuri nyt, joten nekin enemmän kuin tervetulleita!

[QUOTE="sia";25523607]Mulla siis tavoite tiputtaa tästä 68 kg:sta kymmenkunta kiloa. Raskauskiloja kaikki. Ja lihaksia ei ole missään juuri nyt, joten nekin enemmän kuin tervetulleita![/QUOTE]

sanoisin, ettei se läskiä juuri vei, toki lihakset kiinteytyy ja ehkä ajan kanssa tulee massaakin niihin hiukan lisää, ei paljoa, koska toistoja tehdään niin paljon.
Mutta jos läskistä eroon haluat, niin sitten katse aerobisiin lajeihin.