oletko kokenut jotakin yliluonnollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cesilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en edelleenkään tiedä mitä joskus tapahtui kun pelailtiin spiristismiä. Aloitettiin ja jonkun ajan kuluttua kaveri sanoi, että tää ei toimi kun yksi ei taida uskoa. lopetettiin kuin seinään koko pelaaminen ja sellanen putki kattovalo sytty päälle ja sen kotelo täris.. Ei sen kummempaa.

Ei tää nyt varmaan mene yliluonnollisen piikkiin, mutta tipuin tosi korkeelta joskus ja hetken maattuani asfaltilla aukaisin silmäni ilmeisesti mielessäni ja edessä oli vain pelkkää mustaa josta hohkasi vaaleaa läpi.

Sillon ko meinasin hukkua, tuntu että joku kisko minua ylöspäin ja anto voimaa repiä itteni kuiville, päässä tako sana "isä" koko ajan... Ja isä siis kuollu. Omat voimat oli aika lopussa, sitte vaan yhtäkkiä jaksoinki taas.

Yliluonnollisena pidän kohta myös sitä että mulla ei tunnu tämä henki lähtevän millään, läheltäpiti tilanteita ollu monia, aina olen ko ihmeen kaupalla selvinny. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
viikonloppuna, ukko maalas yhden seinän ja sen jälkeen ilman mitään sanomista oti imurin, imuroi, pyyhki pölyt ja tyhjäs tiskarin. :o melkein pelotti

tämä on hyvä! :D tuliko sen jälkeen iloinen mieli? :)

Yhteistyössä