Oletko koskaan tehnyt ns. seksityötä? Miltä se tuntui ja kannattiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelevä mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelevä mamma

Vieras
Tarkoitan tällä tietenkin itsensä myymistä, strippaamista, domina, seksipuhelin työtä tms? Miltä se tuntui?

Entä oletko myynyt alusvaatteitasi tms. saadaksesi rahaa ja paljonko silloin tienasit?

Itse en ole tehnyt noista mitään mutta pikkareiden myymistä voisin harkita jos kannattaisi. :D

En hae tällä mitään palajstuksia tietyistä nikeistä joten vastaa vaikka harmaana, kunhan vaan kiinnostaa kuulla ihmisten kokemuksia.

Olen harrastanut seksiä rahasta mielenkiintoisten miesten kanssa. Kannatti, saa valita hyvät miehet päältä, tienaa mukavasti eikä tarvi ottaa opintolainaa. :D

Parisataa euroa kerralta, ei mitään ihmejuttuja, tavallista seksiä n. tunnin ajan. Tykkään itsekin seksistä, ei ongelma.

Mulla oli tietyt miehet opiskeluaikana "käytössä", tulivat tutuiksi ja mukaviksi.

Nyttemmin onnellisesti naimissa ja seksityö ei välähdä edes mieleeni.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Superhot:
Olen harrastanut seksiä rahasta mielenkiintoisten miesten kanssa. Kannatti, saa valita hyvät miehet päältä, tienaa mukavasti eikä tarvi ottaa opintolainaa. :D

Parisataa euroa kerralta, ei mitään ihmejuttuja, tavallista seksiä n. tunnin ajan. Tykkään itsekin seksistä, ei ongelma.

Mulla oli tietyt miehet opiskeluaikana "käytössä", tulivat tutuiksi ja mukaviksi.

Tietääkö sun miehes noista puuhista vai onko kenties yksi niistä hoidoista? ;)
Kunhan kiinnostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:

Tietääkö sun miehes noista puuhista vai onko kenties yksi niistä hoidoista? ;)
Kunhan kiinnostaa :)

Tietää. Ei niitä niin monia ollut, kolme miestä säännöllisesti. Olin silloin sinkku.

Ja nykyinen mieheni on ihan normaaliteitä pokattu.:D

Kerran tuli silloisen "sutenoorin" kanssa laitettua seuranhakuilmoitus nettiin ja yhdellä Hesan keikalla kävin, varakas mies ja viikonloppu oltiin hotellissa.
Mutta en mä siitä kyllä mitään raaskinut pyytää mukava mies tarjosi kaikki juomat syömiset teatteri-illan yms. Ja olihan sitä seksiäkin tietysti.
Lopulta sovittiin että maksaa mun junamatkat edestakakaisin ja sai option uudelleentapaamiseen joka toteutui muutaman kerran vielä kunnes kyllästyin mieheen.

Nyppi se että sillä kaksi lasta ja vaimo joita se niin sikana petti. Soitteli vaimolleen ja lapsilleen toivotellen hyvät yöt kun mä kyhnytin vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Hys hys:
Ne hyvät miehetkö sitä seksiä ostaa?

Muun muassa. Moni sellainenkin, josta et ikinä voisi aavistaakaan...

Epäilemättä. Otti vaan korviin tuo "sai valita hyvät päältä". Vaikea uskoa.

No tarkoitin sillä lähinnä sitä, että ei tarvitse sekstata rahanhimossa tai huumeiden puutteessa kenen tahansa kanssa...Ts. voi valita asiakaskuntansa. Mun asiakkaat olivat ihan tavallisia miehiä, työtätekeviä, siistejä ja varakkaita, ei mitään viisihampaisia peräkammarin poikia, sitä tarkoitin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hys hys:
Ne hyvät miehetkö sitä seksiä ostaa?

Muun muassa. Moni sellainenkin, josta et ikinä voisi aavistaakaan...

Epäilemättä. Otti vaan korviin tuo "sai valita hyvät päältä". Vaikea uskoa.

No tarkoitin sillä lähinnä sitä, että ei tarvitse sekstata rahanhimossa tai huumeiden puutteessa kenen tahansa kanssa...Ts. voi valita asiakaskuntansa. Mun asiakkaat olivat ihan tavallisia miehiä, työtätekeviä, siistejä ja varakkaita, ei mitään viisihampaisia peräkammarin poikia, sitä tarkoitin.

Ok pointti ymmärretty. Mutta siis sinun ei tarvinnut sekstata rahanhimossa tai huumeiden puutteessa? Miksi moinen kommentti, kenen sitten tarvitsee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerran tuli silloisen "sutenoorin" kanssa laitettua seuranhakuilmoitus nettiin ja yhdellä Hesan keikalla kävin, varakas mies ja viikonloppu oltiin hotellissa.
Mutta en mä siitä kyllä mitään raaskinut pyytää mukava mies tarjosi kaikki juomat syömiset teatteri-illan yms. Ja olihan sitä seksiäkin tietysti.
Lopulta sovittiin että maksaa mun junamatkat edestakakaisin ja sai option uudelleentapaamiseen joka toteutui muutaman kerran vielä kunnes kyllästyin mieheen.

Nyppi se että sillä kaksi lasta ja vaimo joita se niin sikana petti. Soitteli vaimolleen ja lapsilleen toivotellen hyvät yöt kun mä kyhnytin vieressä.

Siepä halpa olit...

Olen 28-vuotias mies. Ensinnäkin tutkimustuloksia. Kyselyissä yli 50% naisista naisita ja 70% miehistä ei pidä seksin ostamista vääränä. Erikoinen tutkimustulos Venäjältä: lukio-ikäisiltä naisilta kysyttiin tulevaisuuden unelma-ammattia ja yli 70% antoi vastaukseksi prostituoitu. En olisi mitenkään uskonut että noin nuoret antavat tuollaisen vastauksen. Kyselyiden mukaan n. 70% prostituoiduista Helsingin alueella antavat syiksi itsensä myymiselle "siitä saa paljon rahaa" ja "asiakkaat ovat mukavia". Toisaalta neljännes antoi syyksi sen että käyttävät piikkihuumeita. Nämä siis kyselyn tuloksia niille jotka ovat käyneet prostituoitujen tukipisteessä eli otanta ei ole kovin laaja.

Olen muutaman kerran pyytänyt rahaa naisilta. "Asiakkaat" ovat olleet 40-50v naisia jotka omien sanojensa mukaan haluavat nuorempia, hyväkuntoisia miehiä eivätkä jaksa mennä baareihin "kuuntelemaan lässytyksiä" ja jutella vain saadakseen. Kerran olen mennyt junalla yli 300km matkan, kun nainen suostui korvaamaan sen ja maksamaan seksistä.

Edellisessä työpaikassa tuli kerran yksi nainen kertomaan kuinka joku vanhempi mies oli baarissa kysynyt suostuisiko hän harrastamaan seksiä jos saisi 5000e. Ei ollut suostunut. Kyseessä sattui olemaan nainen jolla oli identtinen sisko ja sanoin että seuraavan kerran kun joku tulee kysymään niin kerro et sulla on identtinen sisko ja kysy paljonko tarjoaa. Jonkin ajan päästä tuli kertomaan et sai vastauksen: 12000e. Joillakin on aivan liikaa rahaa.

Yhteistyössä