Oletko laulanut tai laulatko kuorossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 859
19 182
113
Kuiva aihe perjantai-illalle mutku on sydäntä lähellä. :whistle: Olen tänä jouluna jäänyt muutamaan joululauluun koukkuun, lähinnä lauluyhtyeiden (Rajaton, ruotsalainen The Real Group) esittämiin.

Ja pakko on ollut kuunnella varmaan Suomen puhtainta kuorolaulua, eli Tapiolan kuoroa.

Olen ollut nuorempana kuorossa mutta nyt en ehkä ehtisi. Silti tuppaan laulamaan monia lauluja altossa, tai väsään niihin vaistomaisesti oman alttoversion.

Äsken pakotin mun möreä-äänisen miehen laulamaan sopraanona kun olin just opetellu yhden laulun alttoversion, ja pitihän sitä testata miltä kuulostaa. :confused:

Viimeksi muokattu:
Älä kiusaa miestäsi, laske se jo nukkumaan jos et nyt seksiä anna. Ja naapuritkin voi itkeä tuskasta kun sä laulat ja miehesikin pakotat mukaan.
Juu en mä sitä enää rääkkää. Itse asiassa halusin näyttää lapsille miltä kaksiääninen laulu kuulostaa.
Mutta lapset riemastui enemmän siitä kun sen jälkeen laulettiin heille Juice Leskisen Sika.

En ole. Mutta kovasti haluaisin.. Pienenä aina ihailin kun oltiin jonkun koulun kanssa jossain tapahtumassa ja siellä esiintyi kuoro.

En vain oikein tiedä miten sellaiseen pääsis/menis.. ?

En ole. Mutta kovasti haluaisin.. Pienenä aina ihailin kun oltiin jonkun koulun kanssa jossain tapahtumassa ja siellä esiintyi kuoro.

En vain oikein tiedä miten sellaiseen pääsis/menis.. ?
Mä olin opiskeluaikana kuorossa johon pääsi kuka tahansa, senkun meni mukaan.

En tiedä sit että pitäisikö sun vaan ottaa jonkun kuoron johtajaan yhteyttä, mutta varmaan riippuu kuorosta että joudutko laulaa luikauttamaan jonkun koelaulupätkän?

Yhteistyössä