oletko lukenut tuulen viemää kirjan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukutoukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi nuori koska kirja alkaa kun Scarlett on 16v ja loppuu kun 28v ja tuossa vaiheessa olivat olleet jo naimisissa tovin koska lapsensakin kuoli. Että arvioisin heidän menneen naimisiin kun Scarlett oli n.21-23v.

Tämä on oma arvio =)

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Tosi nuori koska kirja alkaa kun Scarlett on 16v ja loppuu kun 28v ja tuossa vaiheessa olivat olleet jo naimisissa tovin koska lapsensakin kuoli. Että arvioisin heidän menneen naimisiin kun Scarlett oli n.21-23v.

Tämä on oma arvio =)

kuoleeko se niiden tytär? mikä hänen nimensä nyt onkaan? entä minkä ikäinen rhett on?

Tämä on oma arvio =)

Niin ja muistaakseni se lapsi oli 5v kun se kuoli, ja naimisissa olivat olleen jo jonkin aikaa ennenkuin tuli raskaaksi, joten ap voi laskeskella siitä arvoita.

Alkuperäinen kirjoittaja lukutoukka:

kuoleeko se niiden tytär? mikä hänen nimensä nyt onkaan? entä minkä ikäinen rhett on?

Bonnie kuoli kun tippui ponin selästä, olisko n.4v.

Äsken piti ihan luntata että ikäeroa heillä oli 17v.

Tekis mieli niin katsoa tämä maailman ihanin leffa tyttären kanssa mutta mietin onko vielä liian nuori. Täyttää talvella 10v.

Bonnie kuoli kun tippui ponin selästä, olisko n.4v.

Äsken piti ihan luntata että ikäeroa heillä oli 17v.

Tekis mieli niin katsoa tämä maailman ihanin leffa tyttären kanssa mutta mietin onko vielä liian nuori. Täyttää talvella 10v.

Kyllä 10v voi mun mielestä katsoa tuon elokuvan. Oon ite kattonu varmaan nuorempanakin ja voi vitsi kun ne puvut oli ihania!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä 10v voi mun mielestä katsoa tuon elokuvan. Oon ite kattonu varmaan nuorempanakin ja voi vitsi kun ne puvut oli ihania!

Itsekin rakastin tuota leffaa ja varmaan pienempänäkin katsoin jo =)

Tyttö vaan on kovasti herkkä ja just tuo lapsen kuolema, sota ja orjuus askarruttavat kun ottaa raskaasti muiden kohtalot.

Titaniciakaan ei katsonut muun perheen kanssa kun osasi itse sanoa että tulisi liian paha mieli kun kerroin juonesta.

Hitsit, pitäskii mennä äitiltä lainaamaan kirja, kun en ole sitä vielä lukenut. Elokuvan ja jatko-osan olen kattonut monestikkin! Viimekerrasta on vaan aikaa jo vuosia.
Täytyykin ihan ottaa asiaksi tämä kamala katkos!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Oli hyvä, mut en noita ikiä tiiä. Miks kysyt?

koska tarvitsen tietoa? mitä veikkaisit niiden iäksi?

RTFM!

häh? :o

http://en.wikipedia.org/wiki/RTFM

Lue se kirja, jos tarvitset tietoa sisällöstä. Miksi aina mennä siitä, mistä aita on matalin?

Oli hyvä, mut en noita ikiä tiiä. Miks kysyt?

koska tarvitsen tietoa? mitä veikkaisit niiden iäksi?

RTFM!

häh? :o

http://en.wikipedia.org/wiki/RTFM

Lue se kirja, jos tarvitset tietoa sisällöstä. Miksi aina mennä siitä, mistä aita on matalin?

niin aionkin, mutta valitettavasti kirjasto ei ole nyt auki. :) ja minä en mene sieltä mistä aita on matalin.

Yhteistyössä