Oletko mustis puolisosi lääkäristä/kampaajasta/fysioterapeutista tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn tällaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn tällaista

Vieras
Kuntosalillakäyntikin on jo epäilyttävää, eli herättääkö sinussa mustasukkaisuutta kun puolisosi käy vaikka kampaajalla / parturilla joka on eri sukupuolta kuin hän itse? Tai lääkärissä tms?

Onko sattunut jotain käryjä joskus tms?

En ainakaan ole löytänyt tällaista ketjua, että "mieheni käy parturissa aina samalla naispuolisella tekjällä ja epäilen että tämä karvari-kaisa lähentelee miestäni " etc.

Alkuperäinen kirjoittaja ????????????????????????????????:
No en todellakaan.

Ei mikään maailman hulluin kysymys. On kokemusta edellisistä seurusteluista, että miesystävä ei päästänyt mua gynelle ellei jostain saanut varmistetuksi hänen olevan nais-sukupuolta.

En käy miesgynellä muuten nytkään, mutta syy ei ole tuo. En tiedä päästäisikö nykyinen mieheni minut miesgynelle, mutta ei tule tarvetta kysyä koska varmistan varatessani että onhan gyne nainen.

Elättekö Afganistanissa vai? Ettei nainen saa esim. käydä mieslääkärillä tai mieshierojalla? Ymmärrän, jos ei itse jostain syystä koe luontevaksi/sopivaksi käydä eri sukupuolta olevan hoidettavana (olipa kyseessä sitten parturi, hieroja, lääkäri tai mikä vain). Mutta että puoliso niuhottaisi moisesta, huhhuh! Saako sitten esim. asioida miesmyyjän kanssa, tervehtiä miespuolista naapuria, tehdä töitä miestyökavereiden kanssa...? Missä raja kulkee mustasukkaisuudelle?

Mieheni käy naisparturilla ja -hierojalla. Myös kaupan kassoista ja asiakaspalvelijoista iso osa on naisia. Ei tulisi mieleenikään olla mustasukkainen sellaisesta.

Toisaalta minäkin käyn joskus mieshierojalla (ihan heterolla) ja mieskampaajalla (homo) kuten myös mieslääkäreillä. Tervehdin naapurin miehiä kuten myös naisia - tietenkin. Tarvitseeko joka asiasta tehdä seksikeskustelua, sillä vaikka seksi on minulle tärkeää, en tosiaankaan ajattele jokaista vastaantulevaa miestä potentiaalisena seksikumppanina.

Jos ihminen on sairaalloisen mustasukkainen ja tosiaan ajattelee kaikkia puolisoa ympäröiviä ihmisiä potentiaalisena seksikumppanina, niin minusta se ei ole tervettä. Ei kai kukaan ajattele seksiä 24 h.

Mutta kerran on sattunut sellaista, että minulla rupesivat tuntosarvet heilumaan. Mieheni kertoi, kuinka hänen vakikampaajansa siposteli ja siposteli hänen tukkaansa niin, että tunti vierähti ja juttelivat niitä näitä. Kun tätä alkoi tapahtua useamman kerran, kysäisin mieheltä, että onkohan sillä neidolla jotakin muutakin mielessä kuin hiustenleikkuu.

Seuraavalla kerralla parturoitava oli pitänyt suunsa kiinni eikä ollut osallistunut small talkiin ja leikkuuaika oli supistunut puoleen tuntiin eikä siitä jatkunut niin kauan kuin mies tällä parturilla kävi.

No mun mieheni käy aina saman naisparturin luona koska tietää ennestään että hän on hyvä parturi ja leikkaa aina miehen hiukset siihen malliin kuin mies haluaa. Samasta syystä käyn minäkin aina samalla kampaajalla. Miksi vaihtaa jos on tyytyväinen vanhaan?

Vai että lääkäristä tai fysioterapeutistakin voisi olla mustasukkainen? No itsekkin olen hoitoalalla töissä ja voin sanoa että kyllä sekä sairaanhoidon, kuntoutuksen että sosiaalihuollon työntekijöiltä vaaditaan nykyään niin paljon ammattitaitoa ja ettistä toimintaa ettei lääkärit (tai muut alan työntekijät) rupea lähestymään potilaitaan millään epäasiallisella tavalla. Ei ainakaan seksuaalisesti.

Naishierojalla käyntikään ei herättäisi minussa mitään mustasukkaisuudentunteita, ellei kyseessä ole sitten joku kaupungin laidalla puolihämärässä kujassa työskentelevä thai-hieroja.

Yhteistyössä