Oletko nähnyt kun puolisoa pannaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nähnyt. Parinvaihto tilanne, siittä on aikaa paljon ja keskityin vieraaseen naiseen, tuskin paljon tuli vilkuiltua oman vaimon puuhia kun ei siittä ole mitään muistikuvaa.
Muuten kyllä vaimo vieraissa fantasiana kiihottaa.

Pikkujoulun jatkoilla meidän saunallisessa hotellihuoneessa. Yökerhosta mukaan saatiin mies. Sauna oli tosi pieni ja lasiseinäinen. Ensin oltiin siellä kaikki kolme, vaimo keskellä ja minä ja vieras reunoilla, kullit pystyssä. Lähtivät suihkuun, minä jäin saunaan. Istuin alalauteella ja katsoin, kuinka vieras mies pesi vaimoni joka paikasta. Sitten vaimo nojasi seinää, pyllisti vieraalle, jonka paksu kulli työntyi hitaasti vaimoni sisään. Oli ihana näky, minulla seisoi kivikovana, kun tyydytin itseäni. Vaimo ei keskittynyt minuun, ei katsonut sinne päinkään. Katseli olkansa yli vierasta, välillä suutelivat.

En ole nähnyt, työstäminen on vaiheessa, kaverin kanssa lämmitellään rouvaa pienin askelin. Eilen oltiin kolmistaan saunassa ja jokin aika sitten ei olisi tullut kuuloonkaan sekasauna. Eiköhän viimeistään vuodenvaihteen jälkeen rouva ole kaverin pantavana, odottelen innolla näkeväni sen. M54

Asumme taajaman ulkopuolella omakotitalossa. Vaimo tekee käännöstöitä kotona ja minä olen kolmivuorotyössä tehtaalla. Lähdin puoli kymmenen maissa töihin yövuoroon. Vaimo sanoi menevänsä nukkumaan. 22:15 tehtaan sähkökeskuksessa syttyi tulipalo. 23 mennessä se oli sammtettu. Kolme miestä jäi vartioimaan, loput lähetettiin kotiinsa.

Puolenyön aikoihin tulin kotiin ja ihmettelin näkyviä valoja. Kiersin takapihalle ja näin, kun olohuoneessa naapurin poikamiesisäntä työnteli paksua elintänsä takaapäin sohvalla minun vaimoni kauneimpaan. Ei edes mitään kumia näyttänyt olevan.

Lähdin pois ja ajoin yöhuoltamolle ja ostin kahvin. Selailin nettiä reilun tunnin ja ajoin kotiin. Nyt oli talo pimeänä ja menin sisään. Vaimo vaikutti nukkuvan. Minäkin menin sänkyyn, mutta uni ei tullut ihan heti.

Aamiaisella kysyin varoittamatta, onko se Mikan tappi hyvä, parempi kuin minun. Vaimo valahti ihan kalpeaksi ja kysyi, mitä tarkoitan. Kerroin yöllä näkemäni. Sitten hän alkoi kertoa, miten Mika oli puoli vuotta sittenvalitellut ujouttaan ja poikamieheksi jäämistään, kun ei uskalla edes mennä naisia puhuttelemaan, kun ei osaisi edetä seksiin asti. Vaimo oli sitten luvannut hyvää ja avuliasta naapuria opettaa. Hyvänoppinen oli ja kalun paksuus ja kovuus olivat todella nautinnollisia. Koska Mikalla oli poikuus tallessa hommaa aloitettaessa, naitiin paljaalla luottaen kierukkaan. Tulevaa aikaa varten vaimolla oli suunnitelmissa opettaa kondomin käyttö.

Kysyin vaimolta, haluaako hän erota ja ottaa Mikan. Ei tietenkään, tämä on niinkuin koiranpennun koulutusta, mutta sinä olet MIES, hän vastasi.

Niinpä sovimme, että hän saa jatkaa, mutta se ei saa vähentää minun seksin määrää. ( Totuuden nimessä, viime kuukausina sitä on ollut enemmän ja kiihkeämpää.)

Kiihottaa kovasti ajatus, että pääsisin katsomaan kun vaimoni antaa vieraalle. Kaikista eniten niin, että olisin salakatselijana. Jossain juhlissa, mökillä tms. Onko tällaisia kokemuksia? Ja jos niistä saisi pikku kertomuksia.
Missä tapahtui, miltä tuntui katsoa, piditkö omana tietonasi? Toisena vaihtoehtona ihan sovitusti, niin että vieras panee ja mies katselee.
176

En ole minäkään nähnyt, mutta kolme neljä kertaa vaimo on paljastunut jonkinlaisesta yhden yön jutusta tai lyhytaikaisesta seurustelusuhteesta (ja kuinka monesta on jäänyt paljastumatta). Meillä on kaksi yhteistä lasta, ja seksikin sujuu, mutta olen ajatellut, että seksuaalisesti aktiivisena naisena vaimolla on ollut jonkinlainen pakonomainen tarve kokea tämmöinen jännittävä juttu vieraan miehen kanssa. Hän on paljastumisen jälkeen ollut pahoillaan, anteeksipyytävä ja kaksinverroin puoliso ja äiti. Olen kääntänyt asian alkutyrmistyksestä selvittyäni ympäri. Jos kerran en voi asialle mitään, otetaan siitä irti se mikä saadaan. Annan mielessäni vaimon vietellä tai olla vieteltävissä vieraaseen sänkyyn ja kokeilla välillä vierasta mulkkua. Kuinka kutkuttavaa on kuvitella mielessään millaisia nautintoja nuo puolitutuiksi tulleet ja tuntemattomiksi jääneet miehet ovat vaimon aviopillusta saaneet. Niin, ja kuinka mielenkiintoista onkaan tunnistaa tai tutustua jälkikäteen mieheen, josta me kaikki kolme tiedämme, että olemme tuttuja sen yhden herkän ja herkullisen paikan kautta.

En ole minäkään nähnyt, mutta kolme neljä kertaa vaimo on paljastunut jonkinlaisesta yhden yön jutusta tai lyhytaikaisesta seurustelusuhteesta (ja kuinka monesta on jäänyt paljastumatta). Meillä on kaksi yhteistä lasta, ja seksikin sujuu, mutta olen ajatellut, että seksuaalisesti aktiivisena naisena vaimolla on ollut jonkinlainen pakonomainen tarve kokea tämmöinen jännittävä juttu vieraan miehen kanssa. Hän on paljastumisen jälkeen ollut pahoillaan, anteeksipyytävä ja kaksinverroin puoliso ja äiti. Olen kääntänyt asian alkutyrmistyksestä selvittyäni ympäri. Jos kerran en voi asialle mitään, otetaan siitä irti se mikä saadaan. Annan mielessäni vaimon vietellä tai olla vieteltävissä vieraaseen sänkyyn ja kokeilla välillä vierasta mulkkua. Kuinka kutkuttavaa on kuvitella mielessään millaisia nautintoja nuo puolitutuiksi tulleet ja tuntemattomiksi jääneet miehet ovat vaimon aviopillusta saaneet. Niin, ja kuinka mielenkiintoista onkaan tunnistaa tai tutustua jälkikäteen mieheen, josta me kaikki kolme tiedämme, että olemme tuttuja sen yhden herkän ja herkullisen paikan kautta.
👍

Yhteistyössä