?
!!
Vieras
Hyytis niin kovasti väittää, että tuntee täältä minia ja on tavannut, joten eiköhän pistetä kaikki pinoon jotka ovat hänet tavanneet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen.
Niin mutta minähän en kelpaa koska olen harmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen.
Niin mutta minähän en kelpaa koska olen harmaa.
Kaikki kelpaa! Ootko jotain suksua hyytikselle?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mulla on nikkikin, en ehdi nyt kirjautumaan mutta voin myöhemmin kyllä käydä kirjautuneenakin tässä, ja olen tavannut. Aika monta kertaa, enkä ole sukua minäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mulla on nikkikin, en ehdi nyt kirjautumaan mutta voin myöhemmin kyllä käydä kirjautuneenakin tässä, ja olen tavannut. Aika monta kertaa, enkä ole sukua minäkään.
Ei siinä montaa sekuntia mene, että kirjautuu.. Joten et ehdi, mut ehdit silti vastata?
No ihan sama se. Sitäpaitsi tottakai joku ihminen on nikin takana ja kirjoittelee, mutta tunnetteko niin hyvin että tiedätte kaikki tarinat tosiksi? ja onko hyytis paljastanut itse teille olevansa hyytis täällä vai oletteko vaan päätelleet?
Olen aiemminkin kertonut että olen ollut samalla luokalla 8vuotta ja paikallisena ihmisenä tiedän suurimman osan kertomistaan asioista tosiksi. Ei ole mikään valehtelijatyyppi, varsin rämäpää ja värikäs kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mulla on nikkikin, en ehdi nyt kirjautumaan mutta voin myöhemmin kyllä käydä kirjautuneenakin tässä, ja olen tavannut. Aika monta kertaa, enkä ole sukua minäkään.
Ei siinä montaa sekuntia mene, että kirjautuu.. Joten et ehdi, mut ehdit silti vastata?
No ihan sama se. Sitäpaitsi tottakai joku ihminen on nikin takana ja kirjoittelee, mutta tunnetteko niin hyvin että tiedätte kaikki tarinat tosiksi? ja onko hyytis paljastanut itse teille olevansa hyytis täällä vai oletteko vaan päätelleet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen aiemminkin kertonut että olen ollut samalla luokalla 8vuotta ja paikallisena ihmisenä tiedän suurimman osan kertomistaan asioista tosiksi. Ei ole mikään valehtelijatyyppi, varsin rämäpää ja värikäs kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mulla on nikkikin, en ehdi nyt kirjautumaan mutta voin myöhemmin kyllä käydä kirjautuneenakin tässä, ja olen tavannut. Aika monta kertaa, enkä ole sukua minäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:taasko tää saatana paskan jauhanta alkaa. Lopettakaa ja kasvakaa aikuisiksi. Ja jättäkää hyytis rauhaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen aiemminkin kertonut että olen ollut samalla luokalla 8vuotta ja paikallisena ihmisenä tiedän suurimman osan kertomistaan asioista tosiksi. Ei ole mikään valehtelijatyyppi, varsin rämäpää ja värikäs kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mulla on nikkikin, en ehdi nyt kirjautumaan mutta voin myöhemmin kyllä käydä kirjautuneenakin tässä, ja olen tavannut. Aika monta kertaa, enkä ole sukua minäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:MINÄ! Näen hyytikyppysen varpaat tälläki hetkellä, makoilee tässä minun sängyllä ja sen varpit vilkkuu minun tietokonneen näytön takkaa. Ja juu, sen oikea nimi on Elmo. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:MINÄ! Näen hyytikyppysen varpaat tälläki hetkellä, makoilee tässä minun sängyllä ja sen varpit vilkkuu minun tietokonneen näytön takkaa. Ja juu, sen oikea nimi on Elmo. :snotty:
:heart: Nonii, kiinni jäi
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:MINÄ! Näen hyytikyppysen varpaat tälläki hetkellä, makoilee tässä minun sängyllä ja sen varpit vilkkuu minun tietokonneen näytön takkaa. Ja juu, sen oikea nimi on Elmo. :snotty:
Samperi! Miten sulla menee? Miten jalka jakselee? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:MINÄ! Näen hyytikyppysen varpaat tälläki hetkellä, makoilee tässä minun sängyllä ja sen varpit vilkkuu minun tietokonneen näytön takkaa. Ja juu, sen oikea nimi on Elmo. :snotty:
Samperi! Miten sulla menee? Miten jalka jakselee? :wave: