Oletko nähnyt uutta BUZZ-peliä kaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Visailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Visailija

Vieras
Eli oletko nähnyt jossain kaupassa uutta Buzz Visailun Maailma-peliä?
Ja siis nimenomaan ohjainten kanssa?

Mahtaako prismassa olla?

Mikä on ollut hinta, jos olet nähnyt koko settiä jossain?

Alkuperäinen kirjoittaja tänään näin:
minimani 29 e koko setti ja pelivaihtoehtoja oli monta

Ainiin, unohdin mainita, että PS3:lle.

Oliko nää kakkosen pelejä?

3:sen peli on ollut halvin ilman ohjaimia 35e ja pelkät ohjaimet 58e :/
Siis mitä itse olen nähnyt.

Mulla on toi visailun maailma. tilasin cdon.comista. ohjainten kans sitä ei oo näkynyt missään. kannattaa ostaa ne buzzerit mitkä on nimen omaan vain ja ainoastaan ps3 tarkoitettu eikä niitä ps2/ps3. mull on kaikki ps3 buzzit ja buzzerit tuli sen tv-visan erikoispakkauksen mukana ku vuosi sitten ostin. ja maksoi jotain +70e.

http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=35/36/8986&utm_source=hintaseuranta&utm_medium=ppc&utm_campaign=hintaseuranta

On niitä näköjään tulossa näitä special paketteja. Eli osta visailun maailma special edition. Tossa yks linkki, mut en tiedä ton kaupan luotettavuudesta. Hinta noilla keskimäärin 69-79e. Halvemmalla tuskin mistään saa.

Alkuperäinen kirjoittaja buzz:
http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=35/36/8986&utm_source=hintaseuranta&utm_medium=ppc&utm_campaign=hintaseuranta

On niitä näköjään tulossa näitä special paketteja. Eli osta visailun maailma special edition. Tossa yks linkki, mut en tiedä ton kaupan luotettavuudesta. Hinta noilla keskimäärin 69-79e. Halvemmalla tuskin mistään saa.

Hei, iso kiitos!!

Laitoin tilauksen vetämään.

Varmaankin ihan luotettava kauppa kun on Kampissa ihan oikea liikekin.

Visailija, ole hyvä vaan :) Joo ei tosiaan löytynyt ku paris paikkaa tällä hetkel netis noita. Itse ku aina ostan tyyliin cdon.com niin en sit osaa suositella muita paikkoja :) Toivottavasti pelistä on paljon iloa. Toi visailun maailma on mun mielestä aika paljon parempi entä tv-visa ja suomivisa. Vaik kaikista kyl pidän, suomivisa vähän kyl harhaanjohtava floppi nimensä perusteella. Mut tossa visailun maailmassa on toosi paljon kaikkee uutta :)

Alkuperäinen kirjoittaja buzz:
Visailija, ole hyvä vaan :) Joo ei tosiaan löytynyt ku paris paikkaa tällä hetkel netis noita. Itse ku aina ostan tyyliin cdon.com niin en sit osaa suositella muita paikkoja :) Toivottavasti pelistä on paljon iloa. Toi visailun maailma on mun mielestä aika paljon parempi entä tv-visa ja suomivisa. Vaik kaikista kyl pidän, suomivisa vähän kyl harhaanjohtava floppi nimensä perusteella. Mut tossa visailun maailmassa on toosi paljon kaikkee uutta :)

Ite oon pelannut vaan tuota tv-visaa ja se oli kyllä kiva.
Nyt vaan toivotaan, että tämä peli ehtii jouluksi :)

Yhteistyössä