Oletko ollut ihastunut toiseen avioliiton aikana? Neuvoja kaipaisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Keiju"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Keiju"

Vieras
Miehen kanssa pitkä suhde takana. Aikanaan jäi yhden miehen kanssa tilanne roikkumaan kun hän olisi halunnut seurustella kanssani ja minä olin silloin vasta eronnut enkä uskaltanut vaikka olin tosi lujaa ihastunut. Sen miehen kanssa oli tosi hyvä olla eikä samanlaista tunnetta ole tullut enää vastaan. Mies katosi elämästäni, koska ei kuulemma kestänyt olla lähelläni jos ei minua saa.

Nyt olemme joutuneet työn kautta tekemisiin uudelleen. Samat tunteet on minulla taas pinnassa ja olen aivan sekasin. EN aio pettää, sillä en hyväksy sellaista. Kaipaisinkin neuvoja, kuinka tästä tunteesta pääsee eroon, kun työn kautta joudumme tapaamaan? Haluan, ettei se mies enää pyöri yötäpäivää mielessäni!
Oman mieheni kanssa menee kurjasti nyt ja se varmasti edesauttaa näitä tunteita mutta silti.. tulen hulluksi!

Niin, teidän tilaisuutenne tais jo mennä joten paras kai on vain elää valintansa kans tai sitten ensin erota ja alkaa vasta sitten uuteen suhteeseen. Alunperinkin kannattaa mennä sen Oikean kanssa naimisiin niin ei sitten tule tämmöisiä tilanteita...

Ihan kai riippuu siita mita itse haluat omasta avioliitostasi. Jos haluat sita jatkaa, sun pitaa panostaa siihen ja yrittaa ihastua/rakastua omaan mieheesi uudestaan. Jos et halua sita jatkaa, niin lopeta se ensin kunnolla, ja selvita mika meni vikaan ennen kuin aloitat mitaan uutta.

Yhteistyössä