Oletko ollut laparoskopiassa? Tarvitsen tsemppiä, paljon, apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras

Apua? Itseä kalvaa pitkittynyt alavatsakipu ja jo pidempään on ehdoteltu josko tehtäisiin mulle laparoskopia. En ole vielä suostunut koska kaikki lääketieteelliset operaatiot saavat minut ihan kauhun valtaan jo ajatuksen tasollakin mutta pitäisi tsempata kun ei sitä tiedä mikä syöpä sielläkin voi olla. :(

Lykkään ja lykkään ja lykkään... Pelkään...

Lykkään asiaa siitäkin syystä että olen nyt työtön ja tekee tosi tiukaa ihan saada ruokaa pöytään. Miten mä ikinä selviytyisin jostain huimista sairaalalaskuista? Kauanko siellä sairaalassa pitää olla? Mitä ne operaatiot maksavat? MIllaiset ovat kulut?

Ja kaikki tieto itse leikkaukseta auttaisi. Ihan kaikki. Sattuiko, kauanko olit kipeä, jaakö kauheat viillot mahaan sinne tänne (mun ihossa kaikki pikkuarvetkin näkyy ja loistaa ja parantuu huonosti), miksi se sinulle tehtiin ja auttoiko... Ihan kaikki! Nyt auttakaa. Tästä on tullut mulle ihan kamala asia.

mulle tehtiin ainakin sillein et aamulla sairaalaan, leikattiin ja iltapäivällä kotiin. kylhän sitä kipee oli, nauraminen aivastaminen jne. ja myöhemmin alkoi olkapääpistot, ilmeisesti jotenkin vatsaan pumpattu ilma nousi sinne tai jotain sellasta selittivät. Mulle tuli arvet navan alle ja sitten ihan häpykarvotuksen rajaan. Ovat vaalentuneet eikä mitään haittaa niistä ole jääny. Mulla oli endo syynä. Olisko maksanu jonku 100-150e ja tehtiin nukutuksessa.

Siis yksityisellekö olet menossa? Eihän se julkisella maksa kuin sen sairaalapäivämaksun eli noin muutaman kympin.

Ymmärrän kauhusi, mutta monelle kaverille tehty tuo eikä kukaan ole saonut, että se olisi erityisen kamala toimenpide.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis yksityisellekö olet menossa? Eihän se julkisella maksa kuin sen sairaalapäivämaksun eli noin muutaman kympin.

Ymmärrän kauhusi, mutta monelle kaverille tehty tuo eikä kukaan ole saonut, että se olisi erityisen kamala toimenpide.

kyllä mulle maksoi enemmän

kyllä mulle maksoi enemmän

No ei maksa julkisella toimenpiteet tuon enempää!

Yhteistyössä