H
hullua
Vieras
Näin mäkin alkuun mietin (ja toivoin). Mutta kuitenkaan mun kohdallani tilanne ei ollut ihan tuo, eikä mies ollut vanhus, vaikka äijäksi ja ukoksi häntä tituleerasinkin. Oli nippa nappa keski-ikäinen mies. Vastaantulevaa autoa ei alkuun ollut ollenkaan, siltikään ei päästänyt ohi. Ja 80 km/h oli rajoitus, joten tuo 120 km/h oli jo enemmän kuin reilusti yli se. Ja kun kyseinen mies toisti sitä useampaan otteeseen. Eli sit kun uudelleen kiihdytin melkein siihen 120 km/h:ssa (ja lopulta pääsinkin ohi), niin mies kiihdytti samalla uudelleen. Ja sit kun lopulta olin ohi, niin tyyppi tiputti nopeutensa jälleen siihen 50-60 km/h:ssa (vaikka siis rajoitus oli sen 80 km/h).
Tais olla mun ex.. :/ Olen eräänkin kerran pelänny henkeni puolesta ja kerran soittanu hänen kyydistään kolmesti häkeen. Tilanne päättyi vasta kun poliisit pysäytti meidät. Näitä hulluja valitettavasti on tuolla tien opäällä. Sen olen oppinut, ettei heidän kanssaan pidä alkaa nokittelemaan. He mieluummin menettävät henkensä kuin antavat periksi.