Oon miss Pinnallisuus, saa äänestää! Oon vaan sen huomannu elämässäni että rumikset ei tuu mun kaa toimeen, vaikka kuinka yrittäis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:En tie mikä mielestäsi on pinnallisuutta tai mitä haet aloituksellasi. Jos itsestään huoltapitäminen on pinnallisuutta niin sen suhteen olen aika epäpinnallinen...satsaan enemmän lapseeni ja kotiini kuin itseeni. Ystäviäni en valitse ulkoisten piirteiden mukaan, arvostan enemmän ihmisessä älynlahjoja/keskustelutaitoja kuin ulkokuorta.
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:Oon miss Pinnallisuus, saa äänestää! Oon vaan sen huomannu elämässäni että rumikset ei tuu mun kaa toimeen, vaikka kuinka yrittäis.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kanssa tajunnut koko jutun ideaa? Halusit kertoa, että olet pinnallinen ja pidät merkkivaatteista, vai? Mä olisin osannut sanoa sen yhdellä lauseella"Hei, olen pinnallinen ja pidän kovasti merkkivaatteista"
![]()
En :xmas: Mutta hyvä, että sinä osaat kuvailla itseäsi yhdellä lauseella =)![]()