Oletko pinnallinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
En tie mikä mielestäsi on pinnallisuutta tai mitä haet aloituksellasi. Jos itsestään huoltapitäminen on pinnallisuutta niin sen suhteen olen aika epäpinnallinen...satsaan enemmän lapseeni ja kotiini kuin itseeni. Ystäviäni en valitse ulkoisten piirteiden mukaan, arvostan enemmän ihmisessä älynlahjoja/keskustelutaitoja kuin ulkokuorta.

Aika lailla samoilla linjoilla..

Esitit kysymyksen: "onko hullua ostaa 7 paria kenkiä"...no on :o :D Itse olen niin pihi ihminen että hyvä jos raskin kerran vuoteen ostaa yhdet kengät. Ja varsinaiseen kysymykseesi vastaan että: En. Siihen kysymykseen että millainen on pinnallinen ihminen vastaan että: sellainen jolla on jo kaikkea, mutta mikään ei tunnu riittävän. Aina pitää näyttää hyvältä eli ulkonäkö on se tärkein asia ja kaikki materiaali ylipäätään, ei niinkään ihmiset niin että kiinnostaisi esim. kuinka he voivat (kaikki muu "hölynpöly" tulee ennen tätä kysymystä ) . Tällainen ihminen on mielestäni pinnallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mä en kanssa tajunnut koko jutun ideaa? Halusit kertoa, että olet pinnallinen ja pidät merkkivaatteista, vai? Mä olisin osannut sanoa sen yhdellä lauseella :D "Hei, olen pinnallinen ja pidän kovasti merkkivaatteista" :D

En :xmas: Mutta hyvä, että sinä osaat kuvailla itseäsi yhdellä lauseella =) :D

Joo. Ei se väärin ole :D En mä arvostellut vaatteita tai sitä, että pidät merkkivaatteista. Minäkin pidän.

Mulle ei vaan auennut aloituksen idea, mä olisin voinut karsia siitä niin paljon pois :D Sori, jos olin ilkeä.

Olet hyvin pinnallinen ihminen, kuvailet tässä omakuvassa vain itseäsi ja hyviä puoliasi. Korostaen useasti miten kauniilta koitat esittää, vaikkei rahat edes riittäisi. Nauti vaatteistasi, koska tosi ystäviä tuskin saat. Koska ketään ei pidä pinnallisista ihmisistä. Paitsi ne, ketkä tuntevat sinun olevan rumempi, kuin muut ja saa sinusta itseluottamusta omaan pinnallisuuteesi.

Yhteistyössä