oletko suosikki/inhokkiminiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miksi näin? musta tuntuu, että mä oon vähän ehkä reppana anopin silmissä.. Eikä kyllä ole varmaan kehunutkaan mistään vaikka itse usein kehun moniakin hänen asioitaan (noin yleisesti). Hieman kyllä harmittaa, varsinkin kun mieheni on selvästi vanhempieni "suosikki".

Tuntuu, että olen inhokkiminiä, mutta - hassua kyllä - voi tutuille ja tutun tutuille kehuskella miniällään.
Ongelma onkin mun mielestä anopin... Se on vähän erikoinen.

olen inhokki.olen lihava ja anoppi inhoaa läskiä. lisäksi olen epäsosiaalinen. toinen miniä on kaunis, erittäin hoikka ja erittäin sosiaalinen.
anoppi eriarvoistaa myös poikansa, oma mieheni on se, joka jätetään aina osattomaksi.

Anopilla on kolme miniää ja hän on aina kaikessa muutenkin niin reilu ja oikeamielinen, että tuskin on meitä arvojärjestykseen sijoittanut. Tai jos olisikin, niin koskaan ei sitä meille näyttäisi tai kertoisi.

En siis voi väittää olevani se suosikki, mutta omasta puolestani voin kertoa omaavani maailman parhaimman ja ihanimman anopin. Eikä kyllä ole noissa toisissa miniöissäkään mitään vikaa :)

Inhokki juu.. Tai luulen, että appivanhempien tunteet ovat kaksijakoiset. Toistaalta minun kanssa on helpompi jutella, olen läheisempi ja maanläheisempi. Mieheni veljen vaimo taas on varakkaasta perheestä, korkesti koulutettu, menestyjä, suorittaja jne.jne. Hänelle ollaan mielen kielin ja hänen saavutuksiaan ja perhettään kunnioitetaan ja arvostetaan.

Varmaan oon inhokki, vaikka oon tällähetkellä ainut miniä... Aina mainitsee ja jauhaa terveellisistä asioista (tupakka suussa). Ja arvostelee vanhempiani (koska ovat hänen mielestään rikkaita, niin myöskin siksi luulevat olevansa parempia)
Arvostelee kasvatustapojani lasteni kanssa. Ja puolustelee miehen veljeä ja hoitaa myös hänen muksua joka hetki ja joka välissä... Aivan sama minkälaisen emännän rinnalleen miehen veli löytää, niin hänhän on ihana jne... vaikka yleensä erot tulee puolen vuoden seurustelujen jälkeen.

Oon tullu siihen tulokseen, että anoppi on "peruskateellinen" ehkä olen vain saanut hänen paremman pojan ja siksi latistaa mua!?

Tuskin kumpaakaan. Vaikka anoppi tavallaan pitää meitä kaikkia tasavertaisena, niin ainahan sieltä luultavasti se suosikki löytyy, vaikka tasavertaisesti meitä kohteleekin.. Tai voihan se olla, että me todella ollaan anopin silmissä tasavertaisia :) Silti luulen, että suosikki löytyy siitä miniästä, joka on anopin kanssa melko samantyyppinen :)

Olen suosikkiminiä, koska olen ainoa miniä. :D Miehen siskon miestä kohtelee kyllä ihan saman arvoisesti, molemmille on hyvä anoppi. Minäkin pyrin kohtelemaan koko mieheni perhettä hyvin ja olemaan hyvä miniä yms. En kuitenkaan pyri miellyttämään vaan olemaan miellyttävä omana itsenäni. Mielistelyllä ei saada aikaan hyviä ihmissuhteita.

Olen se ainoa miniä, joten vastaus lienee "sekä että"... Ihan hyvät välit meillä on mutta olemme ihmisinä aika erityyppisiä. Sammakoita siltä ihmiseltä hyppii suusta harva se päivä, mutta eipä tuo ilkeä yritä olla tai tahallaan loukata, siltä vain näyttää puuttuvan jokin filtteri aivojen ja suun väliltä :)

Seurustelun aikana olen ollut se pahin kaikista, eron jälkeen aina parempi kuin seuraava. Esikoisen isän äiti on poikkeus, hän tykkäsi musta jo kun olin parisuhteessa hänen poikansa kanssa, ja edelleen taidan olla se suosikki, vaikka poika on ollut useammassa suhteessa mun jälkeeni (erosta aikaa yli 20 vuotta).

Yhteistyössä