Hae Anna.fi-sivustolta

oletko tilannut cdon.com

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä mari, 12.09.2006.

1. mari Vierailija

onko luotettava ja nopea?
    kysyy hetua tai pankkikortin numeroa tilatessa...

2. mamma Vierailija

Olen tilannut monta kertaa ja on nopea ja luotettava. Lasku tulee paketin mukana, maksuaikaa noin viikko.

3. Stiina Vierailija

No jaa, mä en ainakaan antais mihinkään netti tilaukseen täydellistä sotua saatikka pankkikortin numeroa, joku järki sentään!

4. ap Vierailija

mamma hei.. olet siis antanu niille hetun tai kortin numeron? miksi toisilla on kauhee pelko että jotain kauheeta tapahtuu jos jomman kumman antaa..?? mitä tuo firma voi tehdä sun tiedoilla??

5. mamma Vierailija

En tiedä mitä pahaa cdon.com voisi mun sotulla tehdä. Luottokortin numerolla kyllä sitten voisikin jo tehdä vaikka mitä.

6. ap Vierailija

eli turhat luulot ja pelot pois ja tilaamaan musiikkia mitä ei muualta edes saa!! ja pari levyä pakko saada...

7. american way Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Cdon.com ei noudata kuluttajasuojalain mukaista 14 vrk:n palautusoikeutta
    joudut joka tapauksessa maksumieheksi suosittelen home enteriä siellä homma toimii
    ja on hyvät tuotteet cdon.com lähettelee jo kertaalleen asiakkaalla käyneitä tuotteita
    olin noin vuoden verran asiakas ja mulle riitti pellejä koko sakki siellä cdonilla

8. åokmpäå Vierailija

Olen CDON:ia käyttänyt vuosikausia ja toimitustapana aina tuo paketin mukana tuleva lasku (vaatii tosiaan hetun antamisen firmalle). En ole mitään väärinkäytöksiä saanut osakseni tämän myötä. Toimitus on nopeaa ja asiakaspalvelu toimii (=vastaa tosi nopeasti palautteisiin). Ainoa miinus on, että paketit pakataan sen verran ohuisiin kuoriin, että usein levyjen muovikannet ovat rikki... näihin saa kyllä tilaamalla uudet kannet, mutta huolellisemmalla pakkaamisella säästyisi tältäkin vaivalta!

9. Olen tilannut useita kertoja, toimitukset ovat olleet nopeita, eikä rikkoutuneita kansia ainakaan vielä ole tullut vastaan. Vaihtoja/palautuksia ei ole tarvinnut tehdä, koska nyt on menossa vinyylilevyjen päivittäminen CD:ksi. Myös harvinaisemmat Importit ovat olleet entuudestaan tuttuja, eikä pidempi toimitusaika ole haitannut. Alennukset saisivat olla paremmat, aina ei ole tarvetta DVD-levyille "kaksi yhteensä 7,95/9,95"

10. Maaliskuun Idus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen ollut asiakas useita vuosia. Toimitukset ovat nopeita ja lasku tulee paketin mukana. Myös se on hyvä, että pienemmät toimitukset tulevat postiluukusta, säästyy postissa ravaamiselta.

Alkuvaihessa levyjen muovikanet olivat usein rikki, mutta tilaamalla sai uusia. Yhden ainoan kerran odottelin toimitustani useita kuukausia, jonka jälkeen minulle ilmoitettiin että tuotetta ei olekaan saatavilla. Se oli aikamoinen pettymys.

11. Maaliskuun Idus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi ei. Ei nyt sentään nimimerkkiä pitänyt otsikoksi laittaa.

12. kikö Vierailija

Jos laitan henkilö-tunnuksen ku rekisteröidyn niin voinko luottaa cdon.com ?

13. Tuohtunut asiakas Vierailija

Minä en taida kyllä ihan heti tilata enää mitään kyseisestä puljusta. Tilasimme noin 10 euron arvoisen tuotteen, maksoimme laskun ajallaan monta päivää ennen eräpäivää, ja kuukauden päästä tulee maksumuistutus. Ystävällisesti lähetimme asiakaspalveluun viestiä, että olemme kyllä jo maksaneet. He vastaavat, että löysivät maksusuorituksemme ja asia on nyt ok. Kuukauden päästä tulee seuraava maksumuistutus. Sama juttu, lähetämme asiakaspalveluun viestiä, ja he sanovat taas löytäneensä suorituksemme ja että laskun voi repiä. No, ei siinä mitään, mutta pian tuli perintätoimistolta uusi maksuvaatimus!! Soitin saman tien heidän asiakaspalveluunsa ja selitin asian lievästi sanottuna tuohtuneena. Sanoivat, että asia on kunnossa. Toivottavasti tähän kyseiseen perintätoimistoon voi edes luottaa! Onneksi heillä sentään oli puhelinasiakaspalvelu, toisin kuin CDonilla...

En kyllä missään määrin saanut hyvää kuvaa kyseisestä puljusta!

14. raivostunut asiakas Vierailija

minulle kävi aivan samalla lailla, pariin otteeseen tuli viesti maksamattomasta laskusta, sitten se yllättäen sieltä taas löytyi ja nyt juuri tänään sain perintätoimistosta karhukirjeen.
    miten voi jo kerran löydetty lasku hävitä moneen kertaan jotain outoa asiassa on.Enkä kyllä meinaa jättää asiaa tähän.

15. Tango des gens Vierailija

Itselläni ei huonoa sanottavaa CDON.comista, mutta eihän maksavaa asiakasta noin saa kohdella. Vaatikaa korvaus siitä, että joudutte moneen kertaan todistelemaan maksun tapahtuneen ja että perintätoimisto laitetaan turhaan asialle. Kohtahan tuosta tulee jo maksuhäiriömerkintä?

Itse olen aina maksanut suoraan kortilla, eikä ole ollut ongelmia. Levyt ovat tulleet tosi nopeasti, paitsi yksi, jossa jo tilausta tehdessä maininta ettei varastossa.

16. Uusi pettynyt Vierailija

Ihan sama tarina täällä! En siis ole yksin asian kanssa. Olen harkinnut pyytäväni CDONilta korvauksia vaivoistani. Ikävä että CDONin kanssa kävi näin, koska olin kauan melko tyytyväinen asiakas. Enää en osta kyseiseltä firmalta mitään!

17. myös Vierailija

sama tarina. Täytynee vaihtaa firmaa.

18. mappe Vierailija

En suosittele. Mulla toimitus kesti kauan vaikka tuotetta oli varastossa ja kun paketti vihdoin tuli tuote oli väärä ja avattu.

19. huono kokemus Vierailija

hidas, enkä saanut lainkaan sitä mitä tilasin.

20. minä olen tilannut Vierailija

tukholman vanhasta kaupungista suomalaiselta kauppiaalta levyjä osoitteesta www.radioshopen.com.
    e-mai:info@radioshopen.com
    Tyytyväisyys palveluun ihan ok, niin paikanpäällä kuin postitse.

21. Radioshopen Vierailija

Olen ostanut sieltä aikanaan kymmenittäin vinyylilevyjä, paljon halvempia ja parempi valikoima kuin Suomessa. Sittemmin en ole käynyt niin montaa kertaa, mutta joka kerta kun Tukholmassa käydään on tullut poikettua ja cd-levyjäkin ostettua. Myös eurot kelpasivat ja kurssi oli ihan ok, kun kruunut oli jo tullut käytettyä, eikä visa-kortti kelvannut. Hyvää palvelua ihan paikan päällä.

22. Jep Vierailija

Aivan prikulleen sama juttu käynyt, tämän jälkeen kyllä ei enää tullut, ja luulenpa, että tämä on koska CDON.com yrittää saada asiakkaat maksamaan uudelleen ja uudelleen.

23. vieras Vierailija

jaaha kerran se on tapahtunut kaikilla, niin sielä on ollut joku softa härö. tilaukset jatkuu.

24. Artsi Vierailija

Hitto että ottaa päähän. 118 ei tunne puhelinnumeroa. Kuluttajavirastosta neuvottiin, miten valtetaan. Reklamaatiot pitää tehdö netissä, joulu pilalla!

25. Itsellä pelkästään myönteisiä kokemuksia cdon.comista. Tuotteet tulee aina suht pikaisesti, ja jos osa toimituksesta tulee myöhemmin, ilmoitetaan siitä erikseen. Vähän ihmetyttää toi mitä puhutte, että sotu-tunnus pitäisi antaa sinne. En minä ainakaan ole antanut, ja tehnyt tilauksia vuosien varrella varmaan 15-20 tilausta.
    Se on kyllä totta, että ohueen pahviin pakatut cd-kotelot usein särkyneitä, siis se osa, johon itse levy "painetaan" kiinni, se pyöreä juttu.
    Laajat valikoimat, ja aina edulliset hinnat ja löytyy sellaisia levyjä, joita ei muualta löydä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri