Oletko tilannut / tuonut lastenrattaat ulkomailta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nelli"

Vieras
Rakastuin yksiin rattaisiin mutta ne on hirveän kalliita suomessa. Olen katsonut netistä että ne sais melkein puolta halvemmalla jostain toisesta maasta.

Oletko sinä tilannut tai tuonut matkalta mukana rattaat. Tiedätkö jonkun luotettavan sivuston jolta rattaat voisi tilata? Tai missä maassa lastentarvikkeiden hinnat on alhaisempia kun suomessa?

Onko esim. Ruotsissa, Saksassa, Englannissa, Virossa tai Venäjällä?

Katselin itse äsken tallinnan lastentarvike liikkeiden sivuja, siellä taitaa olla ihan yhtä kallista kun meilläkin?

Rattaat joihin rakastuin ovat Graco Quattre tour sport

Saksasta olen tilannut rattaita ja turvaistuimia. Muuten olen ostanut kaiken Espanjasta kun asuttiin siellä vuoteen 2007 asti. Suomalaisittain saksalaisista nettiliikkeistä saa monet tuotteet paljon(?) halvemmalla kuin täältä. Itse ainakin säästin paljon kustannuksissa kun ostin Saksasta.

[QUOTE="Nelli";24514589]Täytynee varmastikkin tutkailla sitten tuota Saksan maata tarkemmin. Sinnehän pääsee nykyään laivalla.[/QUOTE]

Ja matka maksaa pari kertaas rattaiden hinnan. Riemukasta säästöä.

Mä tilasin saksasta Teutonian yhdistelmäkärrit, tosin tästä on aikaa kohta 8 vuotta.

Maksoi puolet siitä minkä olisivat olleet Suomessa (rahteineen). Mistään matkasta siis mitään maksanut, vaan tilasin netistä ja 1,5 viikon päästä rahtifirman auto ajoi pihaan ja se kundi nosti paketin mulle eteiseen asti.

Pari viikkoa sitten tilasin rattaat mypram.de:stä Saksasta. Tasan viikko tilauksesta ja olivat noudettavissa postista. Ja maksoivat monta sataa euroa vähemmän kaikkinensa kuin Suomesta ostettaessa. Tosi helppo tehdä tilaus, maksun voi maksaa ainakin nettipankissa ja luottokortilla (oli siinä muitakin vaihtoehtoja).

Yhteistyössä