Oletko ylipainoinen, huonoihoinen ja harmahtava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs vaan

Vieras
Olen huomannut kuinka eräät lapsen kavereiden perheet näyttävät fyysisesti pahoinvoivilta, ja näihin ominaisuuksiin olen huomannut liittyvän tietyt elintavat: kavereillekin arkena ja juhlana tarjottavat eväät on nakkeja ja ranskalaisia, hamppareita, hodareita, pullaa, kakkua muffinssia -- ja sipsiä, karkkia ja sokerimehuja tai limppareita joka kerta kun nähdään.

Jos on veto pois, huono iho ja turvottaa, kokeilkaa ihmeessä rajoittaa noita edellämainittuja ja korvata ne terveellisillä vaihtoehdoilla. Sipsien sijaan porkkanatikut jogurttidipillä, marjoja suoraan pakastimesta tai tuoreena, kuivatut hedelmät ja pähkinät ovat kaloripitoisia, mutta terveellisempiä, leipänä voi tarjota ihan KUNNON täysjyväleipää jne.

Jättäkää ostamatta ne kamalat turhat valkoset pullamössöt, sokerimurot ja makeutusainemätöt, niin niitä ei tule syötyä ;) Sen sijaan voi ostaa PAALJON kasviksia (joita tarjolla raakana ja kypsänä joka aterialla), hedelmiä, pähkinöitä, siemeniä ja kunnon marinoimattomia ja kypsyttämättömiä lihatuotteita, tuoretta kalaa niin jo muutaman viikon kuluttua iho voi paljon paremmin ja tulee terveen näköiseksi, kilot karisee kuin vahingossa vyötäröltä, ja saatte ENERGIAA tehdä ja liikkua enemmän. Suosittelen. Lapset oppii nopeesti toisenlaisiin herkkuihin ja sen jälkeen ne karkit ei edes uppoa niin hyvin, oikeat maut on parempia. Kasvistikut ja pähkinät on meidän lapsille sitä mitä ne oikein pyytää herkkupäivinä!

Kalapuikkojakin voi tehdä itse terveellisemmin leikkaamalla tuore kalafile (esim. turska) kahtia, pyörittelemällä munassa, tattarijauhoissa ja hirssinsiemenissä. Hirssistä tulee aivan ihana rapea pinta!. Terveellisempi vaihtoehto vehnäjauhotikuille! Tuosta saa viisin- ja jopa kymmenkertaisesti enemmän iholle ja koko keholle tarpeellisia kivennäisiä ja hivenaineita, kuitua, terveellisiä rasvahappoja jne.

Itse olen tehnyt ruokaremontin ja kyllä kannattaa :) Monet kolotukset ja flunssakierteetkin on kadonneet, ja on energiaa vaikka hyppiä riemusta :)

Yhteistyössä