Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:helpompi ehdottomasti synnyttää pienempi kokonen vauva, kuin iso. ei tuu repeämiä yms...ylpeänä oon ainaki näistä kahesta vaikka ns. pieniä on..
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Mä olisin toivonut pienempää päätä jos valitsemaan olis päässy, mut kun ei mua kuunneltu niin tuli sit iso päinen vekara. Ylpeyden aihetta siinä ei ole, mut ihan kivat traumat jäi
Joskus käy mielessä, että miltähän niistä lapsista, jotka on syntyneet, tuntuis nää kirjoitukset, jos joskus sattuisivat lukemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Mä olisin toivonut pienempää päätä jos valitsemaan olis päässy, mut kun ei mua kuunneltu niin tuli sit iso päinen vekara. Ylpeyden aihetta siinä ei ole, mut ihan kivat traumat jäi
Joskus käy mielessä, että miltähän niistä lapsista, jotka on syntyneet, tuntuis nää kirjoitukset, jos joskus sattuisivat lukemaan.
Mitäs sit jos lukis? Ei se et mä sain traumat synnytykseen vähennä rakkautta lastani kohtaan.
Ja iso pää on meillä sukuvika, ei hyssyttelemällä pienene eikä siitä mitenkään kärsi koska se ei näytä isolta.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Mä olisin toivonut pienempää päätä jos valitsemaan olis päässy, mut kun ei mua kuunneltu niin tuli sit iso päinen vekara. Ylpeyden aihetta siinä ei ole, mut ihan kivat traumat jäi
Mitäs sit jos lukis? Ei se et mä sain traumat synnytykseen vähennä rakkautta lastani kohtaan.
Ja iso pää on meillä sukuvika, ei hyssyttelemällä pienene eikä siitä mitenkään kärsi koska se ei näytä isolta.
Eikös ole sananlasku,"iso pää ja vähän järkee"?
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:helpompi ehdottomasti synnyttää pienempi kokonen vauva, kuin iso. ei tuu repeämiä yms...ylpeänä oon ainaki näistä kahesta vaikka ns. pieniä on..
No ei se kyl näin aina mee...
Mun ystävän eka oli alle 3kg ja sai järkyt repeemät... toka oli päälle 4kg, ni ei tullut mitään..
Mun isoin oli himpun päälle 5kg, ja ei tullut mitään mulle alapäähän, eikä lapselle...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2 lasta:helpompi ehdottomasti synnyttää pienempi kokonen vauva, kuin iso. ei tuu repeämiä yms...ylpeänä oon ainaki näistä kahesta vaikka ns. pieniä on..