Oletteko ajatelleet että teilläkin voi olla Hiv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ole kaukaa haettua vaikka niin ajattelette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ole kaukaa haettua vaikka niin ajattelette

Vieras
että jos olette tavanneet miehenne, hänellä on voinut olla esim. puoli vuotta aiemmin seksisuhde mistä on saanut hiv:in. ja sitten hän on tartuttanut sinut. hiv on oireeton alkuvuodet. ja vaikka neuvolassa otetaan hiv kokeita niin aamuisen ketjun mukaan sanoisin että ei se hiv aina tartu.

Hih! Multa on otettu hiv-kokeet, oli puhtaat. Olen miehelleni se ensimmäinen ja ainut, joten tuskin kannan kyseistä tautia :)

Ja tuolla kokeella on kyllä suljettu pois minun muut suhteen 10v takaa.

Totta että se voi olla kellä vaan. Onneksi jo kaksi kertaa testattu 5v sisällä raskauksien takia eikä ole ollut HIV:ä ja olen naimisissa ja mieheni oletettavasti uskollista sorttia ;)

2 kertaa otettu hiv testi ja kummallakin kerralla ollut puhtaat tulokset.
Ellei ukko nyt ole innostunut vieraissa juoksemaan (ja vielä ilman kumia) niin sanoisin että on kyllä erittäin kaukaa haettu ettäkö minulla hiv olisi.

mieheni ei ole ollut muiden kanssa kuin minun, joten pelkoa ei ole. Itsekin olen ollut vain yhden miehen kanssa ennen aviomiestäni ja se oli meidän ekakerta, joten mitenkään tuo ei ole mahdollista.

ei ole. ei ole harrastettu vieraita meidän parisuhteen aikana ja minulle on tehty ihan luvan perästä hiv testi jokaisen raskauden yhteydessä (ei siksi että olisi ollut oikeasti seksitartunnan vaara vaan siksi että olen saanut verituotteina aikana ennen tuotteiden tarkkaa kontrollia jokapuolella maailmaa)

Alkuperäinen kirjoittaja voi äly:
ihmiset!!!Hoi!!!Siis hivin saa muustakin kuin vain seksikontaktista!verikontakti vain ja naps.kun moni sanoo että oli miehen eka jne että eipä ole mahdollista...

Totta, MUTTA mulla edelleen aina katsottu ekassa neuvolassa, tai siis otettu koe, ja puhdasta on, viimeksi keväällä ja silloin siis alkoi viiden raskaus.
Ja ei ole sattunut mitään sen jälkeen(kään), mikä antaisi aihetta epäillä, että HIV. :)

Tottakai olen ajatellut. Siksi kävinkin testattavana vuoden välein ennen naimisiinmenoa. Ja naimisiinmenon jälkeen testi on tehty kaksi kertaa, raskauksien yhteydessä. Joten olen melko varma siitä, ettei mulla ole HI-virusta.

Yhteistyössä