Oletteko kännissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heitin jotain kommenttia johonkin jesse ja jumala ketjuun mistähän sen löytäis, jos siellä on ollu hyvät väittelyt niin tekis mieli vähän tapella, että jesse ja jussi on ihan perseestä.

En kännissä, mutta sopivasti hiprakassa kyllä :) Alkuviikon olin työmatkalla, ja niissä tunnetusti illat on aina kosteita. Torstain ja perjantain vietin nenun valkaisupäiviä mutta tää lauantainen hellepäivä vei mennessään ja tässä sitä taas ollaan. Siis skool!

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:
Alkuperäinen kirjoittaja deeku:
Oliskohan alkometriä? Kuka puhaltaa pohjat?

Sinä varmaan jos deeku olet, en ole juonut pitkään aikaan, mutta tänään rupes jotenkin maistumaan, viina on hyvää tai jotn.

kaipa se jano johtuu näistä helteistä :)

Pitkästä aikaa pääs saunomaan ja grillailemaan niin rupes kaljakin maistumaan:D Älkää juoko liikaa ja käyttäkää kumia tai jotn.

Sinä varmaan jos deeku olet, en ole juonut pitkään aikaan, mutta tänään rupes jotenkin maistumaan, viina on hyvää tai jotn.

Humalassa olen. Kerran mun veljen luona oltiin juomassa. Seuraavana aamuna siinä klo 11 puhalsin 2,7. Siinäpä olin vähän ihmeissään :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Humalassa olen. Kerran mun veljen luona oltiin juomassa. Seuraavana aamuna siinä klo 11 puhalsin 2,7. Siinäpä olin vähän ihmeissään :D[/quote

putki silloin takana ??

Mä alan olee aika hyväs pikku nousuhumalas. Joo ja vast kolmas tölkki menos voi herrajumala, mut mul on yksin hauskaa..
Kuuntelen juutuubist vanhoja biisejä ja fiilistelen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Humalassa olen. Kerran mun veljen luona oltiin juomassa. Seuraavana aamuna siinä klo 11 puhalsin 2,7. Siinäpä olin vähän ihmeissään :D

Jaa enpä ole puhallellut kuin aamulla jos tarvinu lähteä ajamaan, on mulla joskus melkein 1 ollu veressä jos noihin mittareihin nyt voi luottaaa.

Yhteistyössä