P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Heitin jotain kommenttia johonkin jesse ja jumala ketjuun mistähän sen löytäis, jos siellä on ollu hyvät väittelyt niin tekis mieli vähän tapella, että jesse ja jussi on ihan perseestä.
Alkuperäinen kirjoittaja deeku:Oliskohan alkometriä? Kuka puhaltaa pohjat?
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja deeku:Oliskohan alkometriä? Kuka puhaltaa pohjat?
Sinä varmaan jos deeku olet, en ole juonut pitkään aikaan, mutta tänään rupes jotenkin maistumaan, viina on hyvää tai jotn.
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja deeku:Oliskohan alkometriä? Kuka puhaltaa pohjat?
Sinä varmaan jos deeku olet, en ole juonut pitkään aikaan, mutta tänään rupes jotenkin maistumaan, viina on hyvää tai jotn.
kaipa se jano johtuu näistä helteistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja deeku:Oliskohan alkometriä? Kuka puhaltaa pohjat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja deeku:Oliskohan alkometriä? Kuka puhaltaa pohjat?
Humalassa olen. Kerran mun veljen luona oltiin juomassa. Seuraavana aamuna siinä klo 11 puhalsin 2,7. Siinäpä olin vähän ihmeissään[/quote
putki silloin takana ??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja deeku:Oliskohan alkometriä? Kuka puhaltaa pohjat?
Humalassa olen. Kerran mun veljen luona oltiin juomassa. Seuraavana aamuna siinä klo 11 puhalsin 2,7. Siinäpä olin vähän ihmeissään![]()