Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Pari jaksoa olen katsonut ja en tykkää. Koko ukko ärsyttää hampaineen ja käyttää piikkipantaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Pari jaksoa olen katsonut ja en tykkää. Koko ukko ärsyttää hampaineen ja käyttää piikkipantaa.
Alkuperäinen kirjoittaja en tiiä:-tarviiko niistä mitään mieltä olla, kun ne kerran toimii.
koira kun ei ole ihminen eikä se tajua jos sille selittää ummet ja lammet, niinkuin moni näyttää tekevän.
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Pari jaksoa olen katsonut ja en tykkää. Koko ukko ärsyttää hampaineen ja käyttää piikkipantaa.
Mä olen katsonut ko. sarjaa useita tunteja, enkä ole missään vaiheessa huomannut piikkipantaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Pari jaksoa olen katsonut ja en tykkää. Koko ukko ärsyttää hampaineen ja käyttää piikkipantaa.
Mä olen katsonut ko. sarjaa useita tunteja, enkä ole missään vaiheessa huomannut piikkipantaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Pari jaksoa olen katsonut ja en tykkää. Koko ukko ärsyttää hampaineen ja käyttää piikkipantaa.
No itse olen nähnyt ja aika moni karsastaa hänen oppejaan. Muutamaan keskusteluun olen koirapalstoilla törmännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Pari jaksoa olen katsonut ja en tykkää. Koko ukko ärsyttää hampaineen ja käyttää piikkipantaa.
No itse olen nähnyt ja aika moni karsastaa hänen oppejaan. Muutamaan keskusteluun olen koirapalstoilla törmännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tykkään. Meillä oli mietteissä viedä dominantti agressiivinen uros piikille, kun alettiin seurata Milanin sarjaa. Ja meillä asuu tätä nykyä iloinen ja kuulias koiraOikeasti ongelma koiriin ne opit tehoaa hyvin. Ja hyvin simppeleillä harjoituksilla saatiin aikaan uskomaton muutos koiran käytöksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Englannissa viralliset lemmikkijärjestöt varoittavat koiranomistajia koirakuiskaajien menetelmistä. Millanilla on vireillä monta oikeusjuttua, mm. koira, joka oli hänen koulutuksessaan, oli pahasti ruhjottu. Millanin oppeja ovat mm. sierainten pitäminen kiinni, jolloin koira ei voi hengittää, pidennetyt sessiot juoksumatolla (joihin koiria on kuollut) sekä ns. flooding, jossa koiralle pelottavaa ärsykettä kuten toista koiraa pidetään näkyvillä niin pitkään ettei reaktioa enää synny. Ei voi suositella. Ei fyysisesti eikä koiran mielenterveyden kannalta.
Lisää tietoa APBCn nettisivuilla
Eläinten kouluttamisesta kirjoitan blogissani: http://elainkoulutus.wordpress.com/