Oletteko katsoneet elokuvia fin-tv.comilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikäs tää juttu on, onko ihan laillinen sivu. Mun tyttö 10v. puhui tosta että sen luokkalaiset pojat kattelee leffoja tuolla ja kysy voitasko mekin, sanoi ensiksi selvittäväni onko ihan laillinen sivusto ja ettei sitten viruksiakin tulis koneelle.

Yritin katsoa mut elokuva pätkii n. 5 sekunnin välein, kuva pysähtyy ja lataa minuuttikaupalla, sit näkyy taas hetki kunnes pysähtyy jne.... Miksi? Mitä sille voi tehdä?

Kantsii antaa ladata sitä elukuvaa hetken.. eli kun painaa play niin pistää sitten paussille ja antaa olla jonkun aikaa.. ehkä vartti riittää ja sitten taas play niin on sen verran ladannu eteenpäin että pitäis näkyä ilman pätkimisiä..

Aattelin just tänään katsoa jonku leffan.. oisko suosituksia?

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Yritin katsoa mut elokuva pätkii n. 5 sekunnin välein, kuva pysähtyy ja lataa minuuttikaupalla, sit näkyy taas hetki kunnes pysähtyy jne.... Miksi? Mitä sille voi tehdä?

aloita elokuvan kahtominen ja laita sit heti pause päälle ja anna olla ainakin 15min. se elova latautuu siinä samalla. sit pitäs näkyä pätkimättä. näin teen itse

Alkuperäinen kirjoittaja eeeee:
Alkuperäinen kirjoittaja ee:

aloita elokuvan kahtominen ja laita sit heti pause päälle ja anna olla ainakin 15min. se elova latautuu siinä samalla. sit pitäs näkyä pätkimättä. näin teen itse

Okei mä kokeilen, kiitti :)

Alkuperäinen kirjoittaja onks:
onks tuo ny aivan laillinen? Kaikki mualiman piirretyt ja kaikki sielä, voiko niitä todella ilmaiseksi katsella?

Voi kattelle ilmaseksi. Itse voit huoletta katsella. Enemmän olisin huolissani jos itse pitäisin tommosta sivua pystyssä.

sivuilla voi huoletta katella mitä lystää.

Fin-tv.comin sivuilla lukee:

Käyttö oikeuden takia poistamme sivullamme olevia Suomalaista leffoja, Ymmärämme että suomalaiset yhtiöt joilla on oikeudet näihiin leffoihin ei halua näiden leffojen julkaisuun netissä, Mutta Amerikalaista leffoja Suomen textityksellä voitte silti katsoa.

Sivuilla kerrotaan myös, että koska elokuvat eivät ole sivuston kanssa samalla palvelimella vaan muualla, ylläpito ei ota vastuuta elokuvista. Ylläpito kuitenkin kehottaa tekijänoikeuksien haltijaa ottamaan yhteyttä, mikäli hän ei halua, että videota näytetään. Tällaisissa tapauksissa ylläpito lupaa poistaa videon saman tien.

Eli edes sivuston ylläpitäjä ei ole sekaantunut mihinkään "hämärä hommiin" saati sinulle joka katselet videomateriaalia sivuilta ei ole mitään pelkoa "jäädä kiinni" mistään "laittomasta". Eikä sielä mitään viruksia ole, eikä ne virukset noin vaan "tule koneelle" kun ei sieltä minkään valtakunnan tiedostoja/dataa koneelle tallenneta. Mukavia katselu hetkiä teillekkin :)