Oletteko käyneet homeopaatti-lääkäri Merja Riskan vastaanotolla? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras:)

Vieras
Sijaitsee siis Helsingissä lääkäriasema Sofianovassa. Ja nyt en kaipaa mitään höpötyksiä, että homeopatia ei toimi. Vaan haluan kuulla niiltä ihmisiltä kokemuksia jotka ovat oikeasti käyneet ja saitteko apua vai ette. Ja millainen lääkäri kyseessä.

Kiitos!

Se nyt vaan on niin, että homeopatia on uskomushoito, jolla on parhaimmillaan vain placebovaikutus.

Noniin sieltähän se tämä vastaus tuli. :D ETKÖ SINÄ PERKELE NÄE MITÄ ALOITUKSESSA LUKEE!

Tiedän teidän joidenkin ihmisten kannan siihen asiaan ja siksi kirjoitin aloitukseen niin kun kirjotin. Läheisellä on aiempaa kokemusta homeopatiasta ja näin että se toimi hänen ihottumiensa kohdalla. Ajattelin että kokeilen nyt omiin kroonisiin vaivoihin sitten kanssa, en ainakaan menetä mitään kun olen juossut nyt lääkärien perus hoidot läpi, korkeintaan menetän, rahaa, rahaa, rahaa... Mutta se ei luultavasti ole sinun ongelmasi, kun ne ei ole sinun vitun rahojasi, joten mitäpä kitiset.

Anna aikuisten ihmisten kokeilla vapaasti eri hoitoja jos ne tahtoo. Saahan syöpähoidoistakin halutessaan kieltäytyä ja kokeilla jotain muuta, niin kun Jani Kokki teki!

Ei muuta sanottavaa. Vituttaa tuollaset perkeleen inttäjät. Tyhmiä, kun eivät osaa edes ilmeisesti lukea.

Olen käynyt Riskan luona lapsen kanssa yli 10 vuotta sitten, eikä hän ollut ihan sitä mitä homeopaatilta hain. Ehkä se valmiste ei tehonnut ihan niin kuin toivoin lapsen ihottumaan ja ehkä hän ei ollut ihan niin empaattine kuin toivoin, toki ystävällinen ja asiallinen. Mä olen joskus käynyt parilla pätevämmälläkin homeopaatilla esim. Sirkka Aro ja Aino Tuori.

[QUOTE="LMM";29948938]Olen käynyt Riskan luona lapsen kanssa yli 10 vuotta sitten, eikä hän ollut ihan sitä mitä homeopaatilta hain. Ehkä se valmiste ei tehonnut ihan niin kuin toivoin lapsen ihottumaan ja ehkä hän ei ollut ihan niin empaattine kuin toivoin, toki ystävällinen ja asiallinen. Mä olen joskus käynyt parilla pätevämmälläkin homeopaatilla esim. Sirkka Aro ja Aino Tuori.[/QUOTE]

Kerrotko missä nämä Sirkka ja Aino sitten pitää vastaanottoa? ja minkälaisia kokemuksia heidän luotaan?

Mitenkä Merja ei sitten ollut sitä mitä homeopaatilta hait? mitä sille teidän lapsen ihottumalle kävi kun olitte käyneet hänen luonaan?

Kerrotko missä nämä Sirkka ja Aino sitten pitää vastaanottoa? ja minkälaisia kokemuksia heidän luotaan?

Mitenkä Merja ei sitten ollut sitä mitä homeopaatilta hait? mitä sille teidän lapsen ihottumalle kävi kun olitte käyneet hänen luonaan?

Vastaan kirjautuneena.. =) Sirkka Aron vastaanotto on Fredalla, löytyy netistä. Tuorista en tiedä, itse kävin aikanaan Hämeenlinnassa, ehkä asui silloin siellä. Ihan kuin olisi nimi vaihtunut??? Sirkka Aron kanssa sessio kesti n. tunnin ja hänelle selvisi lääke nopeasti sen jälkeen ja se todellakin auttoi...mulla oli oireena silloin pari vuotta sitten ahdistus, suru ja paniikkihäiriökohtaukset, jotka helpottivat nopeastikin. Sain nestemäisen tropin jota otin kahden viikon ajan. Aino Tuori taas oli kovin empaattinen ja sai puhumaan omista jutuista, ja lääke auttoi ihottumaan. Riskalta sain aikanaan lapselle myös Belladonnaa joka oli todella hyvä täsmälääke kuumeeseen. Mutta se mitä mä aattelin silloin, oli se, että Riskan lääketieteen koulutus jotenkin näkyi...eräs kaveri käytti lastaan korvatulehdusten kanssa Riskalla eikä häneltä kyllä niihinkään apua löytynyt vaan troppeja kokeiltiin useita ja lopulta korvat olivat kai aika pahana..

Noniin sieltähän se tämä vastaus tuli. :D ETKÖ SINÄ PERKELE NÄE MITÄ ALOITUKSESSA LUKEE!

Tiedän teidän joidenkin ihmisten kannan siihen asiaan ja siksi kirjoitin aloitukseen niin kun kirjotin. tavaa.

Kyseessä ei ole mikään mielipideasia, vaan ouhdas fakta. Tiedätkö mitään homeopatiasta? Jos tietäisit miten homeopaattiset "lääkkeet" tehdään, ja miten niiden vaikutusta arvioidaan niin jos et ole täysi idiootti, niin usko voisi järkkyä. Tiedätkö esim, että homeopaattisessa valmisteessa tyypillisesti ei ole ainoatakaan molekyyliä vaikuttavaa ainetta?

Vastaan kirjautuneena.. =) Sirkka Aron vastaanotto on Fredalla, löytyy netistä. Tuorista en tiedä, itse kävin aikanaan Hämeenlinnassa, ehkä asui silloin siellä. Ihan kuin olisi nimi vaihtunut??? Sirkka Aron kanssa sessio kesti n. tunnin ja hänelle selvisi lääke nopeasti sen jälkeen ja se todellakin auttoi...mulla oli oireena silloin pari vuotta sitten ahdistus, suru ja paniikkihäiriökohtaukset, jotka helpottivat nopeastikin. Sain nestemäisen tropin jota otin kahden viikon ajan. Aino Tuori taas oli kovin empaattinen ja sai puhumaan omista jutuista, ja lääke auttoi ihottumaan. Riskalta sain aikanaan lapselle myös Belladonnaa joka oli todella hyvä täsmälääke kuumeeseen. Mutta se mitä mä aattelin silloin, oli se, että Riskan lääketieteen koulutus jotenkin näkyi...eräs kaveri käytti lastaan korvatulehdusten kanssa Riskalla eikä häneltä kyllä niihinkään apua löytynyt vaan troppeja kokeiltiin useita ja lopulta korvat olivat kai aika pahana..

Oliks se sitten huono asia, että se lääketieteen koulutus näkyi?

Kyseessä ei ole mikään mielipideasia, vaan ouhdas fakta. Tiedätkö mitään homeopatiasta? Jos tietäisit miten homeopaattiset "lääkkeet" tehdään, ja miten niiden vaikutusta arvioidaan niin jos et ole täysi idiootti, niin usko voisi järkkyä. Tiedätkö esim, että homeopaattisessa valmisteessa tyypillisesti ei ole ainoatakaan molekyyliä vaikuttavaa ainetta?

Jaajaa, mutta näyttipähän toimivan silti. :) en siis valita.

Oon vähän myöhässä täällä mutta pakko puolustaa Merjaa. Hänen avullaan parannettiin poikamme korvatulehduskierteet siinä vaiheessa kun Mehiläisen lääkäri oli sitä mieltä että liimakorva ja putket. Merjalla on hyvä ote asioihin koska on lääketieteellinen näkökanta mutta hoitaa potilaita kokonaisvaltaisesti. Lääkäriin kun meet niin eka kysymys on "mihin sattuu" Merja aloittaa tutustumalla potilaaseen ja kyselee mieltymykset ja pelot ja ruokavaliot ja kaikki. Me ollaan koko perhe oltu niin paljon viisaampia ruokavalion suhteen ja sitä kautta terveitä kuin pukit Merjalla käyntien jälkeen. Suosittelen lämpimästi!

Voivoivoi vielä päälle. Ihminen voi parantua flunssasta ilman lääkkeitä tai usein lääkkeen avulla (pätee siis korvatulehduksiin yms. myös). Antibiootteja on käytetty ylimalkaisesti ja väärin mikä on muodostunut ongelmaksi. Ovat kuitenkin pelastaneet miljoonia eli paikkansa niillä on.

Homeopatiassa ei ole mitään mikä todistaisi vaikutuksen puolesta. Jos olet parantunut on se todennäköisyydellä tapahtunut jostain muusta syystä kuin homeopatiasta.

Tää on sairaiden ihmisten huijaamista ja rahastusta, kunnes toisin todistetaan ja silloin olen valmis kantaani muuttamaan.

Uskon länsimaiseen lääketieteeseen enkä vakavan sairauden sattuessa lähtisi ensisijaisesti hakemaan vastausta vaihtoehtohoidoista. Kuitenkin juuri tällainen "uskomushoito" paransi meidän tyttären astman. Tätä homeopaatilla käyntiä edelsi kuukausittaiset visiitit Mehiläisessä ja muutama päivystyskäynti Lastenklinikalla. Inhalaattoria meni joka päivä. Tytär oli 3 kun astma oireet loppuivat homeopaattisten valmisteiden ansiosta. Ikää nyt 9 ja piippua mennyt näiden kuuden välissä olevan vuoden aikana tasan kaksi kertaa.

Merja Riska oli juurikin tämä homeopaatti jonka vastaanotolla kävimme.

Ei se, että joku muuminsa kadottanut lääkäri uskoo homeopatiaan, tee siitä yhtään enempää totta.

Tässä toinen hurahtanut:
thumb

Rauni-Leena Luukkanen-Kilde, oli varmaan myös Echon ihanteita?

Yhteistyössä